خبرگزاری کار ایران

آزادی ۶ محکوم زندانی با سازش ۶ پرونده مالی و خانوادگی در شورای حل اختلاف

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۹۹

۳ پرونده مالی به ارزش ۱۱۸ میلیون ریال و ۳ فقره پرونده با موضوع های خانواده اعم از نفقه فرزند ،مهریه و نفقه همسر جمعاً به ارزش حداقل ۱۱۴ میلیون ریال به مصالحه رسیده و ۶ نفر محکومین این پرونده ها از زندان رهایی یافتند.

به گزارش ایلنا، در روز شنبه مورخ ۲۹/۲/۱۳۹۷ ،در خصوص ۶ فقره پرونده مالی و خانوادگی رسیدگی شده در سال ۹۶ ،مجدداً بررسی و خواهان پرونده ها بصورت تلفنی دعوت و تلاش و مشاوره در راستای اصلاح ذات البین منتج به آزادی ۶ نفر زندانی پرونده های مذکور گردید .

در این راستا سه نفر محکوم با موضوع مطالبه وجه به نام های آقایان م .الف ،ن .ق و ع .ز که هرکدام به ترتیب محکوم به پرداخت ۱۰۸ میلیون ریال پس از یکسال ،۲۰ میلیون ریال پس از ۳ ماه و ۱۰ میلیون ریال پس از ۵ ماه از گذشت محکومیت خود از زندان آزاد شدند .

همچنین در خصوص پرونده های خانوادگی آقای الف .ن  محکوم به پرداخت ۵۲ میلیون ریال نفقه فرزند پس از ۲ ماه ،آقای ک . الف محکوم به پرداخت ۲۲ قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از ۳ ماه و آقای م .ح محکوم به پرداخت ۴۲ میلیون ریال نفقه و مهریه به میزان ۱۱۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از حدود ۴ ماه از سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان آزاد شدند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز