خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان تهران:

بازداشتگاه کهریزک تعطیل شده‌ است/ بقایی روز گذشته زیر سرم بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۱۱۰

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: امروز (دوشنبه) ۱۵ قاضی از زندان‌های استان تهران بازدید و مشکلات قضایی زندانیان را رسیدگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی محبی در حاشیه سی و یکمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود جمعیت زندان تهران بزرگ بیشتر از ظرفیت است و مشکلات بسیاری دارد، گفت: اینکه زندانی بیشتر از ظرفیت وجود دارد، درست است و این مسئله هم دست ما نیست، اما این مطلب که می‌گویند مشکلات زیادی وجود دارد را قبول ندارم، زیرا تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که زندانیان از پایین بودن بازدیدهای قضایی از زندان تهران بزرگ و عدم رسیدگی مناسب به مشکلات قضایی‌شان انتقاد دارند، اظهار داشت: سال گذشته فقط چهار هزار و ۳۵۰ قاضی از زندان‌های استان تهران بازدید کردند و همین امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت هم ساعت ۸ صبح، ۱۵ قاضی وارد زندان شدند تا به مشکلات قضایی رسیدگی کنند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا بازداشتگاه کهریزک همچنان دایر است یا خیر؟ تصریح کرد: این بازداشتگاه تعطیل شده است.

محبی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص بدهی زندان‌های استان تهران به سازمان‌های دولتی مثل ادارات آب و برق و گاز خاطرنشان کرد: بدهی زیاد داریم و عمدتاً نیز بدهی بابت آب و برق و گاز است که البته دولت گفته خودش تهاتر می‌کند.

وی درخصوص آخرین وضعیت حمید بقایی نیز ابراز داشت: این فرد روز گذشته زیر سرم بوده است و هرگاه هر کدام از زندانیان نیاز پزشکی داشته باشند از ظرفیت بهداری زندان یا مراکز درمانی خارج از زندان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز