خبرگزاری کار ایران

نماینده مبارکه:

روحانی اولویت خود را جوانان قرار دهد/ راه حل مشکلات اقتصادی استفاده از ظرفیت‌های داخل است

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۴۵۶

نماینده مردم مبارکه گفت: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم اولویت کار خود را جوانان این مرز و بوم و ایجاد نشاط اسلامی برای جوانان قرار دهد که این امر محقق نمی شود مگر با ایجاد اشتغال، تکیه بر اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و برخورد جدی با قاچاق کالا و مواد مخدر؛ در حالی که جوانان دهه شصت درحال رسیدن به سن پیری هستند باید مشکل جوانان را مورد جراحی قرار داد چراکه درمان اثری ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در جریان صحن علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد:  اتفاقات اخیر چهره منحوس آمریکا  را  روزبه روز واضح تر می‌کند و نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام نقص های اجرایی که دارد  باید دریابد که  استفاده از ظرفیت های داخلی کشور راه حل مشکلات اقتصادی و تنها راه برون رفت از ورطه اقتصادی و سیاسی پس از توکل به خدا، اطاعت از ولی فقیه زمان، اعتماد به جوانان در عرصه های مدیریتی و اجرایی، است. هم چنین ارتقا توان موشکی دفاعی و ایستادگی تمام قد در مقابل دشنان لازمه این روزهای کشور است تا به فرموده امام راحل پرچم اسلام ناب محمدی را در سرتا سر جهان به احتزار در بیاوریم.

 نماینده مردم مبارکه ادامه داد:  دولت یازدهم در حالی فعالیت خود را شروع کرد که با مشکلات زیادی مواجه بود و امروزه نیز مشکلات زیادی وجود دارد. اما نمی توان توقع داشت دولت در ۴ سال تمام مشکلات را حل کند.

وی اضافه کرد: در عین حال اولیت بندی مشکلات کشور و رسیدگی به حاد ترین آنها  انتظاری منطقی از طرف ملت ایران است. علاوه براین دولت دوازدهم در حالی کار خود را شروع کرد که مدیریت اجرایی کشور طی ۴ سال گذشته در اختیار خودش بود و دیگر نمی توانست ادعا کند که ویرانه پذیرفته است.

وی در پایان گفت: از  رئیس جمهور  درخواست می‌کنم اولویت کار خود را جوانان  و ایجاد نشاط  برای آنها قرار دهد و این امر محقق نمی شود مگر با ایجاد اشتغال، تکیه بر اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و برخورد جدی با قاچاق کالا و مواد مخدر؛ در حالی که جوانان دهه شصت درحال رسیدن به سن پیری هستند باید مشکل جوانان را مورد جراحی قرار داد چراکه درمان اثری ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز