خبرگزاری کار ایران

مونسان در جمع خبرنگاران:

درصدد حل رفع مشکلات ارز برای گردشگران خارجی هستیم/ کارکنان دولت در تعطیلات زمستانی از مرخصی خود برای سفر استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۸۸۸

رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی درباره بالابودن نرخ و تاثیر آن برگردشگران خارجی گفت: مشکلاتی ایجاد شده است و در حال تدوین تمهیداتی هستیم و در صدد رفع آن هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر مونسان در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره توسعه گردشگری در تابستان گفت:  تدبیری  اندیشیده  شده  است که ستادهای سفرهای نوروزی به طور منظم برگزار شود و فقط مختص به ایام عید نباشد. ما برنامه‌ریزی‌های خوبی داریم و همکاران هم در این زمینه ارتباط خوبی به ما داشته‌اند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین بحث ما تعطیلات زمستانی است که اوج گردشگری را در کشور ایجاد می‌کند و بسیار متفاوت است با آن چه تا‌کنون گفته می‌شد و بی‌نتیجه هم مانده، در این میان تعطیلی ۱۵ روزه آموزش و پروش قرار دارد که کارکنان دولت می‌توانند از مرخصی خود برای سفر در این مدت استفاده کنند.

رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی در خصوص بالارفتن نرخ ارز و تاثیر آن بر گردشگران خارجی گفت: مشکلاتی ایجاد شده است و در حال تدوین تمهیداتی هستیم و با آقای سیف هم در این مورد گفت‌وگوهایی شده است تا مشکلات مرتفع شود البته در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم زودتر حل شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز