خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایلنا:

لاریجانی از برخی نمایندگان در مقابل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۹۶۹

نمیانده اصولگرای مجلس دهم گفت: علی لاریجانی با دولت بده بستان دارد، علاوه بر این عده‌ای را تحت مدیریت خود دارد و هر زمانی که بخواهد از آنها در مقابل اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و امیدی‌ها استفاده می‌کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص اینکه برخی نمایندگان سعی دارند  علی لاریجانی را بر منصب ریاست نگه دارند، گفت: لاریجانی عده‌ای از افراد را تحت مدیریت خود دارد و هر زمانی که بخواهد از آنها در مقابل اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و امیدی‌ها استفاده می‌کند.

وی افزود: من به شخصه مدیریت لاریجانی را قبول ندارم و معتقدم اگر من جای او بودم بهتر عمل می‌کردم، لاریجانی نقشی انفعالی در مجلس بازی می‌کند. درحال حاضر کشور نیاز به تعمیر و جراحی دارد، این تعمیر باید در قالب اقداماتی قوی و مقتدرانه شکل بگیرد اما این ظرفیت را در ریاست فعلی نمی‌بینم.

نماینده مردم شاهین‌شهر  گفت: علی لاریجانی  با دولت بده‌بستان دارد، در طرح‌هایی که می‌خواهد به نفع دولت تمام شود با تمام وجود و تمام‌قد از دولت حمایت می‌کند و در مجموع ریاست فعلی مجلس اصلا مستقلانه عمل نمی‌کند.

وی در پایان گفت: صدای ما به تنهایی به جایی نمی‌رسد، همه نمایندگان باید شفاف‌سازی کنند، باید تلاش کنند تا بتوانیم چارچوب فعلی را تغییر دهیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز