خبرگزاری کار ایران

آزادی ۱۴ نفر از زندانیان مالی توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سراب

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۱۱

۱۴ نفر از زندانیان مالی توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سراب آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، تعداد ۱۴ نفر از زندانیان زندان سراب که به علت مشکلات مالی در زندان بودند توسط انجمن حمایت از زندانیان سراب با پرداخت بدهی از زندان آزاد شدند.

در این مراسم که به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور مهدی شمسی رییس دادگستری شهرستان سراب، علیانسب دادستان عمومی و انقلاب سراب، خانی رئیس دادگاه بخش مهربان و نیز جمعی از خیرین و مسئولین شهرستان برگزار شد، با جمع آوری مبغلی بیش از یک میلیارد ریال برای پرداخت  بدهی زندانیان مالی، ۱۴ نفر به برکت ماه مبارک رمضان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

در این جلسه رییس دادگستری سراب در سخنرانی خود از اعضاء انجمن حمایت از زندانیان و نیز خیرینی که در راستای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده آنان تلاش می کنند و گامهای بزرگی نیز در این عرصه برداشته اند تشکر کرد و گفت: سنت حسنه آزادی زندانیان مخصوصاً زندانیان مالی نه نجات یک فرد از زندان بلکه نجات یک خانواده و در نهایت نجات جامعه است و اثرات مثبت آن به تک تک افراد جامعه باز می گردد.

دادستان عمومی و انقلاب سراب نیز تبعات بی سرپرست بودن خانواده را جبران ناپذیر عنوان کرد و کل جامعه و کسانی را که قادر به کمک هستند در قبال این مسئله مسئول دانست و از احادیث فراوانی که در خصوص توجه به احوال همسایه و اقوام و آشنایان در آموزه های دینی آمده است سخن به میان آورد.

در ادامه جلسه اسماعیلی به عنوان رئیس جدید انجمن حمایت از زندانیان سراب معرفی و از تلاش های صمد بصیری رئیس سابق انجمن تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز