خبرگزاری کار ایران

هاشمیان مطرح کرد؛

دادگستری گلستان پیگیر احقاق حقوق مالباختگان پرونده شرکت پرهام

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۸۲

رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان آزادشهر به مالباختگان پرونده موسوم به پرهام گفت: پرونده شرکت موسوم به پرهام فراموش نشده است ، بنده شخصا پیگیر هستم.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان گفت: با پیگیری های انجام شده برای تسریع در رسیدگی ، دو متهم این پرونده از شهر سرباز به مرکز استان سیستان و بلوچستان شهر زاهدان انتقال داده شده اند و به زودی این پرونده اتخاذ تصمیم می شود .

هاشمیان در ادامه سخنان خود به عزم دستگاه قضایی استان برای رفع موانع سرمایه گذاری در استان هم اشاره کرد و گفت : در بررسی های صورت گرفته از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی استان متوجه شدیم برخی بانک ها با دریافت سودهای غیرمتعارف بر خلاف بخشنامه های بانک مرکزی گاهی تا ۴۰ درصد سود دریافت می کنند که این عمل کار را برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان سخت می کند .

هادی هاشمیان افزود : پرونده ی بانک های متخلف به زودی در جلسه ی ستاد اقتصاد مقاومتی که به این منظور برگزار می شود بررسی و با متخلفان برخورد خواهد شد .

این مقام ارشد قضایی استان در  ادامه سخنان خود با تشریح عملکرد دادگستری های استان در سال گذشته گفت : پارسال  حدود ۴۰۰ هزار پرونده در محاکم  و شعب شورای حل اختلاف رسیدگی شد که پاسخگویی به مراجعان این تعداد پرونده ، وقت و انرژی زیادی از همکاران ما گرفت.

هاشمیان افزود :  با اجرای طرح های پیشگیری و استفاده از مشارکت های مردمی به دنبال کاهش ورودی پرونده ها به محاکم استان هستیم  تا قضات ما برای رسیدگی به پرونده های مهم و حساس وقت بیشتری داشته باشند .

هاشمیان در این مراسم از رئیس جدید دادگستری شهرستان آزادشهر خواست: استفاده از مجازات های جایگزین زندان ، کاهش پرونده های مسن ، فراگیری کردن ابلاغ الکترونیک و اجرای برنامه های فرهنگی رابه صورت ویژه در برنامه کاری امسال خود دنبال کند .

در مراسم امروز هادی خسروی به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان آزادشهر معرفی و از زحمات رمضان بازاری جامخانه رئیس پیشین دادگستری آزادشهر تقدیر شد.

صحبت مالباختگان آزادشهری پرونده موسوم به پرهام با رئیس کل دادگستری گلستان

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز