خبرگزاری کار ایران

لاریجانی:

اقدامات فرهنگی مردمی در کانون‌های مساجد اثرگذاری بیشتری دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۴۷۶

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:اگر ائمه جماعات آموزش‌های لازم را ببینند و از روش‌های جدید استفاده کنند، می‌توان جوانان بیشتری را جذب کرد. در فضای مجازی جوانان توانمندی حضور دارند که باید به سمت کارهای فرهنگی آن‌ها را سوق دهیم.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، امروز در دیدار با مسئولان کانون‌های فرهنگی مساجد، گفت: فعالیت مناسب کانون‌های فرهنگی مساجد می‌تواند اقدامی فراگیر و موثر در فرهنگ باشد.

وی اضافه کرد: از آنجایی که مساجد در دل محلات هستند و به صورت مردمی اداره می‌شوند، می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشند زیرا کار فرهنگی با دستور دولتی تاثیر ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به رسانه‌های مختلفی که جوانان در اختیار دارند، تجمع حول محور مساجد موثر خواهد بود، همچنین باید توجه داشت که انتخاب افرادی که ذوق و سلیقه خوبی دارند، بسیار مهم است.

لاریجانی با بیان اینکه آموزش افراد فعال در کانون‌های مساجد بسیار مهم است، اظهار داشت: نباید صرفا به آموزش بخش‌های دولتی اکتفا کرد، بلکه باید مردم آموزش ببینند.

وی ادامه داد: اگر ائمه جماعات آموزش‌های لازم را ببینند و از روش‌های جدید استفاده کنند، می‌توان جوانان بیشتری را جذب کرد. در فضای مجازی جوانان توانمندی حضور دارند که باید به سمت کارهای فرهنگی آن‌ها را سوق دهیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز