خبرگزاری کار ایران

سجادی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی حرف‌هایی میزنند که گویی هیچ نقطه مثبتی در کشور وجود ندارد/ از اروپایی‌ها تضمین گرفته شود تا بهانه‌ای نداشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۵۳۶

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان تاکید کرد: آمریکایی‌ها تقسیم کاری هم با اروپایی‌ها انجام داده‌اند که اروپا در برجام بماند و آمریکا از آن خارج شود. ما در برابر این رفتار غربی‌ها نباید تنها به لبخندهای دیپلماتیک بسنده کنیم بلکه باید از آن‌ها تضمین گرفته شود تا بهانه‌ای نداشته باشند.

سید کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران کشور گفت: متاسفانه یک جو روانی یا سیاسی یا عادت‌هایی وجود دارد که احزاب، اشخاص و جناح‌ها در کشور یکدیگر را تخریب می‌کنند. آن‌ها به گونه‌ای حرف میزنند که گویا هیچ نقطه مثبتی در کشور وجود ندارد که اینطور نیست.

وی گفت: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری دقت کنیم ایشان در رابطه با قدرت جمهوری اسلامی و نعمت‌هایی که در این کشور وجود دارد مطالب مهمی بیان کرده‌اند. ما می‌بینیم که افراد در رسانه‌ها و سخنرانی‌ها یکدیگر را تخریب می‌کنند و در چنین شرایطی مردم گیج می‌شوند و خواهند گفت که این انقلاب و جمهوری اسلامی همه ضعف است، پس نقاط قوت آن کجاست؟

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان تاکید کرد: در این برهه زمانی که دشمن فکر می‌کند در داخل کشور همه چیز برای تغییر آماده است در نتیجه فشارها را بر کشور بیشتر می‌کند که البته این فکر توهمی بیش نیست. پیشرفت و قدرت ما افزایش یافته و نسبت به دهه‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: مردم مشکل اقتصادی دارند اما در کنار همین مشکلات اقتصادی پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته‌اند. احزاب، رسانه‌ها و اشخاص سرمایه‌های کشور هستند و باید بیشتر تلاش کنند و دستاوردهای مثبت خود را عنوان و افق روشنی را ترسیم کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه رهبری و سایر مسئولان کشور ما فداکار هستند، ابراز داشت: ما ارزش‌های مهمی درون کشور داریم که اگر به آن‌ها توجه کنیم، دشمن قادر نخواهد بود به کشور صدمه بزند چراکه نظام ما به مردم تکیه دارد و در بزنگاه‌های حساس مثل ۲۲ بهمن و سایر مناسبت‌ها مردم با حضورشان این را نشان داده‌اند. این حضور و این فداکاری‌ها برای حفظ نظام ما خواهد بود.

سجادی با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم که مردم و کشور منسجم‌تر شوند، خاطرنشان کرد: گفت‌وگو بین جناح‌های مختلف اثربخش است و ما را به وحدت و انسجام ملی می‌رساند و اینگونه نیست که هرکسی تیشه‌ای به ریشه آن بزند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه سیاست‌های امریکا از اول برای تغییر بوده است، اظهار کرد: هیچ وقت نبوده که این‌ها تغییر را انکار کنند و همیشه در پی آن بوده‌اند. حمایت آن‌ها از صدام نشانگر این مهم بوده است اما هیچگاه نتوانسته‌اند، موفق باشند. این ۱۲ بندی هم که وزیرخارجه آمریکا عنوان کرده است تازگی ندارد و همواره وجود داشته است.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها تقسیم کاری هم با اروپایی‌ها انجام داده‌اند که اروپا در برجام بماند و آمریکا از آن خارج شود. ما در برابر این رفتار غربی‌ها نباید تنها به لبخندهای دیپلماتیک بسنده کنیم بلکه باید از آن‌ها تضمین گرفته شود تا بهانه‌ای نداشته باشند. در این راستا گوش فرادادن و عمل کردن به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری کارگشا خواهد بود. خط به خط فرمایشات ایشان باید مورد توجه احزاب، مردم و مسئولان باشد.

سجادی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر وسعت و جمعیت و ظرفیت‌های کشور همواره تاکید داشته‌اند. عمل به همین اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر تغییر نظام مقاوم می‌کند که این اتفاق نیفتد. امروز ما بسیار قوی‌تر از اوایل انقلاب هستیم و عمق استراتژیک ما تا مرزهای اسرائیل پیش رفته است.

وی با بیان اینکه آمریکا هم اکنون با شکست‌های مختلفی مواجه شده است، گفت: این ترس باعث می‌شود که آن‌ها سیاست هویج و چماق را انتخاب کنند یعنی تهدید و مذاکره را با هم می‌خواهند. برگزاری انتخابات و پیروزی فرد منتخب مردم لبنان و پیروزی‌های انصارالله یمن از جمله شکست‌های آمریکایی‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز