خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیحات گرامی مقدم درباره کنگره عصر امروز حزب اعتماد ملی و حواشی آن

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۵۷۱

سخنگوی حزب اعتماد ملی درخصوص کنگره عصر امروز این حزب و اختلال ایجاد شده در آن توضیحاتی ارائه کرد.

اسماعیل گرامی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به کنگره عصر امروز حزب اعتماد ملی گفت: امروز جمعه چهارم خرداد ماه کنگره حزب اعتماد ملی راس ساعت پنج بعد از ظهر در کانون توحید تهران آغاز شد. در این جلسه بیش از ۱۸۰۰ نفر از اعضای حزب از سراسر کشور حضور داشتند. 

وی ادامه داد: این کنگره مورد استقبال شخصیت‌های برجسته کشوری و اشخاص برجسته اصلاح‌طلب مانند آقایان عبدالله نوری، غلامحسین کباسچی، مرتضی الویری، عباس عبدی، علی شکوری‌‌‌راد، سید مصطفی تاجزاده، حجت‌الاسلام شیخ قدرت‌ علیخانی، حجت‌الاسلام محسن رهامی، محمدرضا تابش، فیض‌‌الله عربسرخی، ابراهیم اصغرزاده، نمایندگان کنونی و ادوار مجلس و اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. 

سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا، محمدرضا عارف، علی مطهری، خانم فاطمه کروبی و الیاس حضرتی در این کنگره به سخنرانی پرداختند، اظهار داشت: گروه‌هایی از اقوام و اقلیت‌های قومی و مذهبی از سراسر کشور در این جلسه حضور داشته و برنامه مختصری نمایشی هم برگزار کردند که نشاندهنده آن است که حزب اعتماد ملی برای همه اقوام و مذاهب جایگاه خاصی قائل است. 

گرامی مقدم با بیان اینکه در قسمت دوم این کنگره، هیات رئیسه موقت حزب که شامل اعضای شورای اجرایی حزب می‌شوند با رای‌‌‌گیری قیام و عقود دکتر ابوالفضل کزازی را به عنوان رئیس هیات رئیسه کنگره انتخاب کردند، تصریح کرد: ایشان در مرحله اول اساسنامه و مرامنامه حزب و همچنین ابقای شورای مرکزی کنونی را با قیام و قعود رای‌‌گیری کردند که با اتفاق آرا، اعضا رای به ابقای اعضای شورای مرکزی کنونی و اصلاحات صورت گرفته در اساسنامه و مرامنامه دادند. 

وی افزود: در این میان، تشنج اندکی هم در جلسه رخ داد که بیشتر افرادی بودند که خارج از حزب بودند و با برنامه ساماندهی از قبل پیش‌‌‌بینی شده قصد برهم زدن کنگره را داشتند که برنامه کنترل شد و در پایان نیز آقای الیاس حضرتی اعلام کرد با توجه به رای‌گیری صورت گرفته با قیام و قعود، جلسه خاتمه پیدا کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز