خبرگزاری کار ایران

ماکرون:

فارغ از اینکه چه کسی از برجام خارج شده، به آن پایبندیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۸۵۶

رییس جمهور فرانسه گفت: فرانسه به حاکمیت سرزمینی و تصمیمی که این کشور در خصوص امضای توافق هسته‌ای گرفته پایبند است.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، امانوئل ماکرون رییس‌جمهور فرانسه روز جمعه بر پایبندی فرانسه به همه توافق‌های امضا شده از جمله برجام تاکید کرد.

ماکرون گفت: از همه می‌خواهم که به هم احترام بگذارند و هیچ‌گونه دخالتی در کار یکدیگر نداشته باشند. اگر توافقی را امضا می‌کنیم، باید به آن پایبند باشیم و مهم نیست چه کسی تصمیم به خروج از آن توافق گرفته است. آنچه امضا می شود، باید دنبال شود.

رییس‌جمهور فرانسه که در یکی از پنل‌های کنفرانس اقتصاد بین‌المللی در سن‌پترزبورگ روسیه سخنرانی می‌کرد، گفت: ما باید برای حاکمیت بجنگیم تا این حق غیرقابل تغییر حفظ شود.

وی تاکید کرد که به حاکمیت سرزمینی فرانسه و تصمیمی که این کشور در خصوص امضای توافق هسته‌ای گرفته پایبند است، چرا که «این تصمیم آنها بوده است»

ماکرون گفت: امروز ما باید رویکرد چندجانبه‌گرایی را برای رسیدن به راه حل در معضلات بین‌المللی تقویت کنیم. این شامل حفظ حاکمیت است. اگر به هم احترام نگذاریم، نمی‌توانیم به یکدیگر اعتماد کنیم. من فکر می‌کنم باید برای حفظ حاکمیت بجنگیم.

وی همچنین تاکید کرد که حاکمیت به عنوان یک پایه اساسی برای فضای سایبری، حفظ داده و داده‌های حاکمیتی است. باید برای همه قواعد جهانی و اجرای این قواعد یک حاکمیت قوی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز