خبرگزاری کار ایران

جزئیات دیدار رئیس‌جمهور با شهردار تهران

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۴۳

رئیس‌جمهور در دیدار شهردار جدید تهران، همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای مدنی را برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری خواند و بر تداوم حمایت های اصولی دولت از طرحهای توسعه ای شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه و در دیدار محمدعلی افشانی، ضمن تبریک مسئولیت جدید وی در شهرداری تهران و نیز توصیه مجموعه مدیریت شهری به اتحاد و همدلی بیشتر در خدمت رسانی به مردم تهران گفت: ضروری است در کنار تلاش‌‌‌های ضابطه‌‌‌مند برای کسب درآمدهای پایدار در تهران بزرگ، به مجموعه استانداردهای شهری و نیز ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بیش از پیش اهتمام شود.

رئیس‌‌‌‌جمهور در این دیدار همچنین اهمیت توجه و همکاری در جهت اجرای سریع‌تر طرح‌های بازآفرینی شهری با بازسازی بافت‌‌‌‌های فرسوده و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد تاکید قرار داد.

سیدمحمدعلی افشانی، شهردار جدید تهران هم در این دیدار با تشریح سیاست‌های تدوین شده و برنامه‌های مورد توجه در شهرداری تهران، تداوم حمایت دولت از طرح‌های شهرداری تهران را خواستار شد.

ارتقای کیفی فضاهای همگانی در شهر و توسعه آنها، بهبود محیط زیست و مدیریت پسماند، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، حمل و نقل ریلی، بازآفرینی شهری، حفاظت از بافت باغات و مباحث مرتبط با منابع مالی و درآمدی شهرداری، از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز