خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عدالت اداری:

نباید برای ادامه توافق صرفاً به اروپا امیدوار و مطمئن باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۰۶

رئیس دیوان عدالت اداری در محفل انس با قرآن گفت: هنر فقط در خواندن قرآن نیست بلکه دل و جان ما باید با قرآن آمیخته باشد و این از زیبایی های قرآن می باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدکاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری با حضور در محفل انس با قرآن دیوان عدالت اداری  با تشکر از قاریان قرآن و ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، گفت: محفل مبارک اُنس با قرآن و تلاوت قرآن روزبه‌روز در کشور ما توسعه‌ی بیشتری پیدا می کند و این از برکت انقلاب و نظام اسلامی است.               

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: هنر فقط در خواندن قرآن نیست، بلکه دل و جان ما باید با قرآن آمیخته باشد که این از زیبایی های قرآن می باشد و همین زیبایی موجب شد که آن کسانی که دلهایشان را قفل زده بودند و بر روی قرآن بسته بودند نیز مجذوب این زیبایی معجزه آسا شوند.

 بهرامی در مورد آینده روابط اروپا و غرب با ایران، اظهار داشت: ما نباید برای ادامه توافق صرفاً به اروپا امیدوار و مطمئن باشیم، زیرا اروپا و آمریکا در زمینه‌های مختلف با یکدیگر ارتباط داشته و ما باید این باور غلط که روابط اقتصادی فقط با آمریکا نتیجه بخش است را دور ریخته و نباید مسائل اقتصادی کشور را به روابط تجاری با اروپا و آمریکا گره بزنیم.

 برنامه در «کرانه نور و محفل انس با قرآن» در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف تبیین آرمان های دینی و اعتقادی هر روز صبح قبل از شروع ساعت کاری در دیوان عدالت داری برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز