خبرگزاری کار ایران

حسینعلی شهریاری:

رییس صداوسیما رسما از مردم سیستان و بلوچستان عذرخواهی کند/ آقای فتاح سری به حاشیه شهر زاهدان بزنید

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۳۲۳

نماینده مردم زاهدان با اشاره به پست اینستاگرامی خبرنگار صدا و سیما گفت: از رییس صداوسیما می‌خواهم، رسما از مردم استان عذرخواهی کند و با این خبرنگار هتاک برخورد کند. من از دادستان زاهدان هم که ایشان را مورد تعقیب قضایی قرار دادند تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جریان صحن علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در تذکر شفاهی خود گفت: در چند روز گذشته خبرنگار ناآگاه صداوسیما در صفحه اینستاگرام خود به مردم  نجیب و غیور سیستان توهین کرده و این مردم را به علت فقر در ماه مبارک رمضان با زبان روزه به حرام‌خواری متهم کرده است. البته فقر در این استان غوغا می‌کند اما این موضوع بدان معنا نیست که برادران شیعه و اهل سنت ما مورد بی‌مهری اینگونه افراد ناآگاه قرار بگیرند.

وی افزود: از رییس صداوسیما می‌خواهم، رسما از مردم استان عذرخواهی کند و با این خبرنگار هتاک برخورد کند. من از دادستان زاهدان هم که ایشان را مورد تعقیب قضایی قرار دادند تشکر می‌کنم. البته این مسائل باید مورد توجه آقای فتاح هم قرار گیرد که در مشهد گفتند فقر مطلق کاهش پیدا کرده است. بهتر است ایشان سری به حاشیه شهرها بخصوص زاهدان، چابهار و زابل بزنند.

نماینده مردم زاهدان در پایان گفت: اگر مسئولان جمهوری اسلامی با فساد مبارزه  کنند و تبعیض و بی‌عدالتی هم وجود نداشته باشد شاهد این  مشکلات در  مسائل معیشتی مردم نخواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز