خبرگزاری کار ایران

در نشست امروز کمیسیون کشاورزی مجلس؛

سازمان نظام مهندسی کشاورزی خصوصی شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۴۳۲

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون سازمان نظام مهندسی کشاورزی به بخش خصوصی و مستقل تبدیل شد.

به گزارش ایلنا، علی بختیاری، در خصوص تشریح نشست امروز (یکشنبه ۶ خرداد ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، اظهار داشت: اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار داشت که تقریبا به پایان یافت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر مباحث مطرح شده در نشست امروز کمیسیون در خصوص این دستور کار بود، گفت: برخی اختیارات به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داده شد تا بتواند در بخش‌های اقتصادی و جذب و رتبه بندی نیروهای تحصیل کرده در رشته‌های مرتبط لا آب و محیط زیست فعالیت داشته باشد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختیاراتی را که دولت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داشت منتفی شد، ادامه داد: بر اساس این اساسنامه در واقع سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تبدیل به یک بخش خصوصی و مستقل تبدیل شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مقرر شد آیین نامه اجرایی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی توسط وزارتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت از محیط زیست به هیات دولت ارجاع شود، خاطرنشان کرد: به زودی گزارش کمیسیون در این خصوص به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز