خبرگزاری کار ایران

/تکرار/ کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:

وحدت ملی یک ضرورت انکارناپذیر است/ اصولگرایی فقط جمنا نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۳۷

دبیرکل حزب سبز ایران گفت: قطعا جمنا به عنوان یکی از بخش‌های اصولگرا حضورش را برای انتخابات فعال‌تر خواهد کرد اما باید بدانیم که اصولگرایی فقط جمنا نیست.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره بیانات اخیر رهبر انقلاب گفت: متاسفانه یک جو روانی یا سیاسی یا عادت‌هایی وجود دارد که احزاب، اشخاص و جناح‌ها در کشور یکدیگر را تخریب می‌کنند. آن‌ها به گونه‌ای حرف می‌زنند که گویا هیچ نقطه مثبتی در کشور وجود ندارد که اینطور نیست.

وی گفت: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری دقت کنیم ایشان در رابطه با قدرت جمهوری اسلامی و نعمت‌هایی که در این کشور وجود دارد مطالب مهمی بیان کرده‌اند. ما می‌بینیم که افراد در رسانه‌ها و سخنرانی‌ها یکدیگر را تخریب می‌کنند و در چنین شرایطی مردم گیج می‌شوند و خواهند گفت که این انقلاب و جمهوری اسلامی همه ضعف است، پس نقاط قوت آن کجاست؟

دبیرکل حزب سبز ایران تاکید کرد: در این برهه زمانی که دشمن فکر می‌کند در داخل کشور همه چیز برای تغییر آماده است در نتیجه فشارش را بر کشور بیشتر می‌کند که البته این فکر توهمی بیش نیست. پیشرفت و قدرت ما افزایش یافته و نسبت به دهه‌های پیش قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: مردم مشکل اقتصادی دارند اما مردم در کنار همین مشکلات اقتصادی پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته‌اند. وضعیت مردم از دهه‌های پیش بهتر شده است. باید توجه کنیم احزاب، رسانه‌ها و اشخاص سرمایه‌های کشور هستند. 

کنعانی‌مقدم گفت: ما نیازمند وحدت هستیم و این ربطی ندارد که آمریکا در برجام باشد یا نباشد بلکه آمریکا با فشار، تهدید و تحریم از بیرون و ناآرامی و نافرمانی از داخل می‌خواهد به کشور ما ضربه بزند. آمریکا و اروپا چه خارج بشوند و چه از برجام خارج نشوند وحدت ملی ما یک ضرورت امکان‌ناپذیر است. ما برای پیشبرد اهدافمان و برای رسیدگی به مسائلمان باید این اهرم‌های فشار ایالات متحده را خنثی کنیم که یکی از راه‌های آن وحدت و انسجام ملی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان برای انتخابات بعدی برنامه‌ای دارند یا نه در پاسخ گفت: ما سه مرحله را دنبال خواهیم کرد؛ یکی بحث ایجاد تغییر در ساختارهای سیاسی و دیگری بحث تدوین برنامه‌های مورد نیاز برای دولت آینده که با تشکیل اتاق‌های فکر انجام می‌شود و بحث سوم این است که ما برای جذب آرای مردم باید چه کارهایی را انجام دهیم تا بتوانیم از این پتانسیل استفاده کنیم و اینها مراحلی است که باید طی کنیم که برخی معتقدند باید چراغ‌خاموش حرکت کرد و بعضی دیگر نظری مخالف این دارند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره فعالیت‌های جمنا گفت:‌ قطعا جمنا به عنوان یکی از بخش‌های اصولگرا  حضورش را برای انتخابات فعال‌تر خواهد کرد اما باید بدانیم که اصولگرایی فقط جمنا نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز