خبرگزاری کار ایران

/تکرار/ سردار وحیدی در گفت‌وگو با ایلنا:

هر کسی به سمت دوقطبی شدن جامعه برود، در مسیر خواست آمریکا حرکت کرده است/ حد و مرزی برای دفاع از ایران قائل نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۳۴۲

وزیر اسبق دفاع تاکید کرد: هر کسی که به سمت دوقطبی شدن جامعه حرکت کند، حتما در مسیر خواست آمریکا حرکت کرده است.

سردار احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با ادعای رئیس‌جمهور آمریکا درباره فعالیت‌های منطقه‌ای ایران گفت: اظهارات ابلهانه ترامپ نسبت به ایران تازگی ندارد. حرکات خصمانه آمریکا نه تنها موجب تغییر رفتار ایران نمی‌شود بلکه باعث روشن شدن ماهیت آمریکا برای کسانی که اندک امیدی به ایالت متحده را دارند و آمریکا را به درستی نشناخته‌اند، می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات خصمانه آمریکا سبب می‌شود تا ملت ایران مواضع محکم‌تری اتخاذ کرده و منجسم‌تر از گذشته عمل کند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه ما باید به توان داخلی اعتماد کرده و بر آن سرمایه‌گذاری کنیم، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک نظریه برای تحقق و اعتماد به توان داخلی است. ما باید به این نظریه رجوع کنیم و با کمال دقت و با همه توان آن را دنبال کرده و اجرا کنیم؛ چراکه این تنها و بهترین راه نجات ماست.

وحیدی در رابطه با تلاش برخی جریان‌ها در سوءاستفاده کردن از خروج آمریکا از برجام و ایجاد دوقطبی در جامعه تصریح کرد: دو قطبی شدن جامعه خواست دشمن است و البته افرادی که در داخل یا مغرضانه و یا از سر ناآگاهی این کار را انجام می‌دهند، به دشمنان کمک می‌کنند. جامعه ما، یک جامعه یکپارچه بوده و باید این یکپارچگی خود را حفظ کند.

وی افزود: این یکپارچگی رمز قدرت ماست و هر کسی که به سمت دوقطبی شدن جامعه حرکت کند، حتما در مسیر خواست آمریکا حرکت کرده است.

فرمانده سابق سپاه قدس در رابطه با توان دفاعی ایران نیز خاطرنشان کرد: توان دفاعی ایران در وضعیت خوبی است اما باید بهتر هم بشود و مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد. دکترین نظامی ما دفاعی است اما ما برای دفاع از خودمان هیچ حد و مرزی را قائل نمی‌شویم.

وحیدی اضافه کرد: ایران به ویژه با حرکات جنون‌آمیز رژیم ترامپ باید بیش از پیش به توان دفاعی خود بیفزاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز