خبرگزاری کار ایران

از دقایقی پیش؛

آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح یک فوریتی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی در دستور

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۳۹۸

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

 

به گزارش ایلنا، نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۲خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۹ و ۸ دقیقه به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۱ نفر از نمایندگان آغاز به کار کرد.

گفتنی است امیرحسین قاضی‌‌‌زاده هاشمی دستورکار امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌‌‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی.

- گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت نظام شرکت های فرهنگی- ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال گذشته.

- ارائه گزارش اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه دوره دوم مجلس شورای اسلامی.

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا.

- گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی.

- گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌‌‌‌رسان به سلامت در رسانه‌‌‌های ارتباط جمعی داخلی و بین‌‌‌المللی و فضاهای مجازی.

- گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می کنند.

- گزارش کمیسیون تدوین آئین‌‌‌‌نامه داخلی مجلس درخصوص طرح اصلاح موادی از قانون آئین‌‌‌‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز