خبرگزاری کار ایران

تابش در جمع خبرنگاران:

وزارت اطلاعات باید پیامک‌های تهدیدآمیز را شناسایی کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۶۳

نایب رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: وزارت اطلاعات باید پیامک‌های تهدیدآمیز را شناسایی کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش در حاشیه جلسه صحن علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درخصوص حواشی اخیر و اخبار نشر شده مبنی بر ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان درباره لایحه FATF پیوستن ایران به چند کنوانسیون بین‌المللی گفت: من در فراکسیون هم مطرح کردم که این موضوع پیگیری شود چراکه بعضی از شماره‌ها تقریبا ثابت است و ظاهرا تشکیلاتی شماره نمایندگان هر استان را به همان استان مرتبط داده تا آنها این پیامک‌ها را ارسال کنند. 

وی ادامه داد: البته ممکن است به صورت کشوری هم این کار را انجام داده باشند اما اینکه این تشکیلات چه تشکیلاتی است، موضوعی است که وزارت اطلاعات باید آن را عنوان کند.

نایب رییس فراکسیون امید با بیان اینکه لحن پیامک‌ها هم با یکدیگر متفاوت بود، اظهار داشت: بعضی از آنها دلسوزانه بود، برخی محترمانه و البته برخی هم تهدیدآمیز. 

تابش درباره پیشنهاد مسکوت ماندن لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم نیز تصریح کرد: در این باره تصمیم فراکسیونی گرفته نشد و خیلی فوری به این تصمیم رسیدند. وقتی آن صحنه‌ها اتفاق افتاد و طومار پهن شد، گفتند ممکن است این لایحه رای نیاورد.

وی افزود: در واقع تصمیم بین بد و بدتر گرفته شد اما فکر می‌کنم نتیجه آن فرق چندانی ندارد چراکه تشکیلات بین‌المللی گفته طبق ضرب‌الاجل عمل می‌کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه فرصت رای فراکسیونی در این باره وجود نداشت، خاطرنشان کرد: درباره مسکوت ماندن این لایحه مشورت‌هایی با جمع محدودی از فراکسیون‌ها صورت گرفت، با من هم صحبتی شد و من هم بین بد و بدتر همان را انتخاب کردم تا قدری زمان بخریم ولی الان فکر می‌کنم نتیجه‌اش فرقی ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز