خبرگزاری کار ایران

ضرغامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در عید فطر:

برخی آقایان با پول بیت‌المال مثل مارکوپولو همیشه در سفر هستند

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۸۲۱

رئیس اسبق رسانه ملّی نوشت: آقایان زیادی هستند که با پول بیت‌المال و حق مأموریت اضافی به بهانه تبلیغ، ماموریت اداری، بازرسی و تهیه گزارش، شرکت در مراسم تشریفاتی و یا صرفاً یک سخنرانی مثل مارکوپولو! همیشه در سفراند.

به گزارش ایلنا، عزّت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما با اشاره به اظهارات رهبر معظّم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، نوشت:

رهبری معظّم در طول ماه‌های اخیر، فرمایشات مهمی ایراد کرده‌اند که به نظر می‌رسد آنگونه که شایسته است پیگیری و اجرا نمی‌شود. سهم نهادهای حاکمیتی و دولتی و عمومی هم خیلی متفاوت نیست.

درباره تأکید رهبر انقلاب مبنی بر محدود شدن سفرهای خارجی، این توصیه را در سال ۸۳، در مورد صدا و سیما به من هم داشتند. همان موقع با تصویب آیین نامه‌ای سفر ها را محدود کردیم. آقایان زیادی هستند که با پول بیت‌المال و حق مأموریت اضافی به بهانه تبلیغ!، ماموریت اداری، بازرسی و تهیه گزارش، شرکت در مراسم تشریفاتی و یا صرفاً یک سخنرانی مثل مارکوپولو! همیشه در سفراند.

انتصابی و انتخابی هم ندارد. یک جور سبک زندگی است! خوب است این نهادها از همین امروز برای مأموریت‌های واجب به اقصی نقاط دنیا! سقف تعیین کنند.

 «فعلا مردم خودمان بیشتر به تبلیغ و توجیه نیازمندند تا خارجی‌ها !» البته تبلیغ واقعی این است که فقط حرف مردم را بشنوند و رفتارشان مطابق با انتظارات آنان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز