خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

راه‌اندازی سیستم صدور ویزای الکترونیک کنسولگری ایران در اربیل

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۷۱

سرکنسولگری ایران در اربیل با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی سیستم صدور ویزای الکترونیک به منظور تسریع در امر صدور ویزا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل با صدور اطلاعیه ای از راه اندازی سیستم صدور ویزای الکترونیک به منظور تسریع در امر صدور ویزا خبر داد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

 راه اندازی سیستم صدور ویزای الکترونیک از سوی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق به منظور تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان روادید و کاهش هزینه های اضافی و تحویل سریع ویزا صورت گرفته است و هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.  

لذا نظر به سادگی ورود به سیستم ویزای الکترونیک و ثبت مشخصات گذرنامه ای به اطلاع می رساند شرکت های اینترنتی می توانند حداکثر مبلغ سه هزار دینار عراقی به عنوان دستمزد خود برای  ثبت درخواست ویزا از متقاضیان اخذ کنند.

 از این رو از آن دسته از متقاضیان محترمی که درخواست روادید را در خارج از منزل ثبت می کنند تقاضا می شود در صورت مشاهده تخلف، مراتب را از طریق ادمین کانال سرکنسولگری یا در مراجعه حضوری  به بخش کنسولی اطلاع رسانی کنند.

شایان ذکر است در صورت اثبات تخلف مراکز فوق، از صدور ویزا برای درخواست های ثبتی آن شرکت ها خودداری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز