خبرگزاری کار ایران

واکنش معاون رئیس‌جمهور به خبر تجاوز در ایرانشهر/ تماس تلفنی ابتکار با استاندار سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۹۵

معاون رئیس جمهوری در واکنش به خبر تجاوز در ایرانشهر، گفت: باید از همه راه‌های بازدارنده برای مقابله با خشونت علیه زنان و دختران استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار پس از گفت‌وگوی تلفنی با سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان بار دیگر بر تسریع ارسال لایحه مقابله با خشونت علیه زنان تاکید کرد و افزود: ابزارهای بازدارندگی در مقابل این چنین جنایاتی باید افزایش یابد.

ابتکار گفت: استاندار سیستان و بلوچستان نیز بر لزوم رسیدگی کامل به موضوع تعرض در ایرانشهر تاکید دارد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: از مجلس شورای اسلامی مجددا تقاضا دارم همچنین نسبت به درخواست دولت برای در اولویت قرار دادن لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان اقدام کند.

وی با ابراز تاسف شدید از واقعه رخ داده در ایرانشهر، یکی از راههای مهم مقابله با این حوادث ناگوار و غیر قابل بخشش را حمایت از اورژانس های اجتماعی و ۱۲۳ دانست و افزود: همه دستگاههای مرتبط می بایست با توجه به ضرورت رسیدگی فوری به خشونت ها و تعرضات و حمایت های اجتماعی و تخصصی روانشناسی از شهروندان آسیب دیده از اقدامات اورژانس های اجتماعی پشتیبانی کنند.

ابتکار تاکید کرد که ماه گذشته نامه‌ای به امضای وی و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت فرابخشی دولتی و غیردولتی از ۱۲۳ برای مقابله با حوادث ضد انسانی به وزیر کشور نوشته شده است.

امام جمعه مسجد نور اهل سنت ایرانشهر در خطبه های نماز عید فطر اعلام کرد: فرد دستگیر شده تاکنون تجاوز به ۴۱ دختر را اعتراف کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز