خبرگزاری کار ایران

صالحی خبر داد:

شرکت در اجلاس اسلوفروم/ از منافع ملی به نحو احسن دفاع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۷۷۲

رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه حضور در اجلاس اسلوفروم در نروژ تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم به نحو احسن از منافع ملی خودمان دفاع کرده و آنچه که حق است را بیان کنیم.

به گزارش ایلنا، علی اکبر صالحی امروز با بیان این مطلب گفت: بنا به دعوت دولت نروژ، امروز به این کشور آمده‌‌‌ایم که در اجلاس اسلوفروم شرکت کنیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: در این اجلاس تعدادی از مسئولین ارگان‌‌‌های جهانی و بین‌‌‌‌المللی مانند سازمان ملل و وزیران امور خارجه و همچنین کارشناسان سیاسی کشورهای مختلف حضور دارند که با آنها صحبت‌‌‌هایی خواهیم داشت و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

صالحی افزود: در حاشیه اوسلوفروم ملاقات‌‌‌هایی را هم با دبیرکل سازمان ملل و نیز با نخست‌‌‌وزیر و وزیر امور خارجه نروژ خواهیم داشت. همچنین با وزیر مشاور در امور خارجی آلمان هم دیدار خواهیم کرد. ملاقات‌‌‌های متعدد دیگری هم با توجه به بحث برجام و مسایلی که با بیرون رفتن آمریکا از آن پیش آمده، خواهیم داشت.

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: قطعا بحث برجام یکی از مهمترین موضوعاتی است که مورد گفت‌‌‌وگو قرار می‌‌‌‌گیرد و ما مواضع ایران را به طور واضح و شفاف در این اجلاس بیان خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز