خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش فرمانده کل سپاه به نامه مذاکره با آمریکا/ سازش با آمریکا مرگ انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۹۹۳

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: امروز هر کسی می‌داند که سازش با آمریکا مرگ انقلاب اسلامی و بزرگترین ضرر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،  سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه همایش بسیج اساتید در جمع خبرنگاران گفت: اساتید بسیجی وظیفه دارند به ساختن و آماده کردن و تربیت علمی و مدیریتی نسل آینده یعنی دانشجویان که امید انقلاب و رهبری هستند، بپردازند و برای برای حل مسائل اساسی کشور تلاش مضاعف کنند.

وی درباره نامه‌نگاری یکصد نفر برای مذاکره با آمریکا، گفت: این اقدام اتفاق خاصی نیست، زیرا اینها برخوردار از یک تفکر غیرانقلابی و اسلامی هستند که با مبانی دیگر کشورها شکل گرفته و چنین درخواستی را عنوان می‌کنند، اگر نگوییم اقدام آنها خیانت است باید گفت زمینه‌سازی برای سازش با دشمن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز هر کسی می‌داند که سازش با آمریکا مرگ انقلاب اسلامی و بزرگترین ضرر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی است؛ اینکه این افراد چنین پیشنهادی را دادند تعجب می‌کنم البته اگر مبانی فکری آن‌ها را نگاه کنیم زیاد جای تعجب نخواهد داشت. یعنی با آن مبانی فکری که دارند، چنین پیشنهادی طبیعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز