خبرگزاری کار ایران

تأکید استاندار تهران بر همکاری همه دستگاه‌ها در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۵۳

استاندار تهران در جلسه شورای پدافند غیرعامل تاکید کرد: در طرح جامع پدافند غیرعامل دیدگاه‌های همه بخش‌ها باید لحاظ شود و این طرح در آینده به شکل جمعی و با نظرات همه دستگاه‌ها تدوین می‌شود.

 

به گزارش ایلنا، جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تهران امروز به ریاست محمدحسین مقیمی، استاندار تهران و با حضور سردار حیدری، معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، محسن همدانی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، صادقی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیران دستگاه‌‌‌های استانی عضو شورا برگزار شد.

مقیمی در این جلسه با اشاره به اینکه تعیین طرح جامع باید در دستورکار اعضای شورا باشد، گفت: همه بخش‌‌‌ها و دستگاه‌ها به وظایف خود در پدافند غیرعامل آشنا هستند و برای تعامل همه دستگاه‌‌‌‌‌ها درتعیین طرح جامع باید با مشاور این طرح همکاری کامل ایجاد شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌‌‌ها و مسئولان پدافند غیرعامل همه دستگاه‌‌‌‌های اجرایی با مشاور اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل تعامل داشته و نشست‌‌‌هایی حضوری داشته باشند.

استاندار تهران اضافه کرد: در طرح جامع دیدگاه‌‌‌های همه بخش‌‌‌ها باید لحاظ شود و این طرح در آینده به شکل جمعی و با نظرات همه بخش‌‌‌ها و دستگاه‌‌‌‌ها تدوین می‌‌‌شود.

در ادامه، این جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران گزارشی از اقدامات این اداره کل در بخش‌‌‌های طرح جامع پدافند غیرعامل، برگزاری دوره‌‌‌‌‌های آموزشی ویژه کارکنان و مربیان آمادگی دفاعی مدارس و برگزاری رزمایش‌‌‌های رخدادهای زیستی و پرتوی ارائه داد.

در ادامه سلیمان‌‌‌پور، فرماندار شهرستان بهارستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این فرمانداری در بخش پدافند غیرعامل اظهار داشت: ساختار ناهمگون اجتماعی و فرهنگی، ساخت و سازهای خارج از ضوابط در دوره‌‌‌‌‌های گذشته و نداشتن جمعیت هلال احمر در شهرستان از مشکلات مدیریت بحران در بهارستان است که نیاز به آسیب‌‌‌شناسی و رفع کمبودها دارد.

براساس گزارش ارائه شده در این جلسه، شهرستان بهارستان سال گذشته رتبه برتر را در اجرای برنامه‌‌‌‌های پدافند غیرعامل در میان شهرستان‌‌‌های استان کسب کرده است.

در این جلسه، شرکت معماری نقش کوثر مجری طرح جامع پدافند غیرعامل در شناسایی و بسترسازی مقابله با تهدیدات، گزارشی از اقدامات انجام شده در تدوین این طرح تاکنون ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز