خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری تهران به ایلنا خبر داد:

موافقت با تماشای خانوادگی بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه‌های تختی و آزادی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۲۰۸

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از پخش مسابقه فوتبال ایران - اسپانیا در دو ورزشگاه تختی و آزادی خبر داد.

محسن همدانی نسج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص پخش مسابقه مستقیم فوتبال ایران - اسپانیا در ورزشگاه آزادی گفت: اصل این خبر صحت دارد. جلساتی در این خصوص در استانداری برگزار شده و نهایتا رییس شورای تامین استان یعنی آقای استاندار با پخش این مسابقه در دو مکان به صورت محدود و رعایت حداکثر مسایل و شئونات اسلامی موافقت کردند.

وی با بیان اینکه در این جلسات، استاندار با پخش مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه‌‌‌های آزادی و تختی موافقت کردند، اظهار داشت: ما نیز در حال انجام هماهنگی‌‌‌های لازم با پلیس و سایر مراجع و مراکز هستیم تا بتوانیم یک نمایش خوب از مسابقه فوتبال داشته باشیم و ان‌شالله مشکل و حاشیه خاصی نیز ایجاد نخواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا تماشای مسابقه ایران - پرتغال نیز در این ورزشگاه‌ها امکانپذیر خواهد بود یا خیر؟ تصریح کرد: باید نتیجه پخش این بازی در استادیوم ها را ببینیم. ما امیدواریم که مشکلی پیش نمی‌‌‌‌آید و مردم بتوانند بازی ایران - پرتغال را نیز در این ورزشگاه‌ها ببینند. امیدواریم ملاحظاتی پیش نیاید و اگر شرایط سخت شود تصمیمات دیگری برای بازی ایران - پرتغال اتخاذ خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز