خبرگزاری کار ایران

امام در گفت‌وگو با ایلنا:

امضای نامه مذاکره با آمریکا از سوی چند نفر، ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد/ مذاکره به صلاح کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۳۸

یک فعال سیاسی درخصوص مذاکره با آمریکا گفت: اگر بعضا برخی از چهره‌های محدود نامه مذاکره با آمریکا را امضاء کرده‌اند، هیچ ربطی به جریان اصلاحات ندارد، نظر شخصی خودشان است و نمی‌توان آن را نظر همه اصلاح‌طلبان دانست.

جواد امام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره مذاکره با آمریکا آن هم در شرایط فعلی کشور گفت: باتوجه به وضعیتی که در حال حاضر ترامپ به وجود آورده است، مذاکره با آمریکا درست نیست.

وی یادآور شد: رئیس‌جمهور ایالات متحده زیر تعهدات کشورش در بحث تفاهمات هسته‌ای با ما زده است، او در حال زورگویی و تحقیر ماست پس چه مذاکره‌ای باید صورت بگیرد؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: ما با اصل مذاکره مشکلی نداریم، اگر جایی لازم است که حقوق کشور و ملت حفظ شود، حتما مذاکره خواهیم کرد اما در این شرایط حتما مذاکره به نفع ما نخواهد بود.

وی با اشاره به اظهارنظر مقامات آمریکایی گفت: وقتی عنوان می‌شود که ما این کار و آن کار را می‌کنیم تا شما مجبور شوید بدون هیچ پیش شرطی پای میز مذاکره بیایید قطعا خیر و صلاح کشور نیست که مذاکره کنیم.

امام تاکید کرد: اگر بعضا برخی از چهره‌های محدود نامه مذاکره با آمریکا را امضاء کرده‌اند، هیچ ربطی به جریان اصلاحات ندارد، نظر شخصی خودشان است و نمی‌توان آن را نظر همه اصلاح‌طلبان دانست.

وی تاکید کرد: در این شرایط هرگونه اقدامی که باعث تضعیف کشور شود و حاکمیت ملی را زیر سوال ببرد با آن مخالف هستیم.

امام با بیان این که اگر بنا به مذاکره بود، بهترین شرایط را در زمان آقای اوباما داشتیم، عنوان کرد: امروز بدون در نظر گرفتن حقوق مردم و کشور با یک آدم بی ادب، قلدر و بی منطقی که همه دنیا با او مخالف هستند روبرو هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چقدر ضرورت دارد مشکلات داخلی مانند مسائل اقتصادی،‌ مبارزه با فساد و یا سایر موضوعات دیگر با گفت‌وگو بین جریان‌های سیاسی حل و فصل شود، عنوان کرد: گفت‌وگو یک بحث جدی و ضروری است و حتما هم برای حل مشکلات داخلی و برخورد از استحکام  و یک پارچگی در برابر دشمن خارجی نیاز به گفت‌وگو داریم و اگر این ضعف برطرف نشود  می‌تواند یک آسیب جدی به کشور بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز