خبرگزاری کار ایران

توقیف ۶۰ تن کالای تاریخ مصرف گذشته و تشکیل پرونده تقلب در گشت تعزیرات سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۷۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از توقیف ۶۰ تن کالای تاریخ مصرف گذشته و تشکیل پرونده تقلب در گشت مشترک تعزیرات این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخبار واصله و در راستای بررسی انبارهای دپوی کالا در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت از انباری در شهرک صنعتی شهرستان زاهدان بازدید به عمل آمد که در بررسی صورت گرفته مقدار ۶۰ تن کالای تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

وی افزود: این محموله شامل انواع نوشیدنی و همچنین بیسکویت و مواد بهداشتی جز کالاهای مکشوفه بود که با توجه به کشف دستگاه های وسیله تقلب و اقلام دیگری از جمله تینر برای پاک کردن تاریخ های مرقوم بر روی کالا و درج تاریخ جدید، در این خصوص با عنوان اتهام تقلب پرونده ای برای متهمین تشکیل شد.

میرزایی تصریح کرد: واحد فوق توسط بازرسین مرکز بهداشت پلمپ و از ادامه فعالیت جلوگیری به عمل آمد و پرونده متشکله در تعزیرات حکومتی زاهدان خارج از نوبت در مرحله رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: سلامت شهروندان خط قرمزسازمان تعزیرات حکومتی است و سودجویان و متخلفین در این راستا  برخورد شدید خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز