خبرگزاری کار ایران

هوشنگ خندان‌‌‌دل:

با خدمت ایثارگرانه انجام امور محوله با موفقیت همراه خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۶۲۶

سرپرست معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور تاکید کرد: با توجه به منابع محدود مالی از حداکثر توان خود برای خدمت به مردم استفاده کنید.

به گزارش ایلنا، هوشنگ خندان‌‌‌دل در همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به برخی محدودیت مالی خطاب به آنها گفت: در این شرایط باید به تجربیات دوران گذشته برگردیم و کشور را ایثارگرانه اداره کنیم.

وی افزود: مطمئناً کار دشواری است اما اعتقاد دارم که شما با خدمت ایثارگرانه و جدیت بیشتر مأموریت خود را به نحو مطلوبی انجام خواهید داد و نشست امروز به بیان نقطه نظرات شما معطوف است.

در ادامه همایش، شوشتری، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور نیز اظهار داشت: باید از فرصت خدمتی که هم اکنون در اختیار ما قرار دارد به خوبی استفاده و به بهترین شکل به مردم خدمت کنیم.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: همینطور که می‌دانیم تکریم مردم از سیاست های ابلاغی وزیر کشور است و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

مشاور وزیر افزود: با حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور، آسیبی به کشور وارد نخواهد شد و وظیفه ما امروز توجه به نیازهای مردم و خدمت صادقانه به آنها خواهد بود.

شوشتری خطاب به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور گفت: نظارت  و توجه بیشتری بر فعالیت مجموعه های خود، از جمله شهرداری ها که بیشترین مراجعین را دارند، داشته باشید و مطمئن شوید کار مردم با سلامت و جدیت انجام می شود.

وی ادامه داد: شرایط فعلی کشور با توانمندی، تجارب و تخصص شما مدیران پشت سر گذاشته می شود.

در ادامه این نشست حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز توصیه‌هایی به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور درباره توجه به مطالبات عمومی مردم داشت.

این نشست عصر امروز به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز