خبرگزاری کار ایران

در دیدار با دبیرکل وزارت امور خارجه فرانسه مطرح شد؛

اعتراض عراقچی به فرانسه در مورد فعالیت گروهگ منافقین

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۶۳۱

پنجمین دور گفت‌وگوهای سیاسی ایران و فرانسه در تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رایزنی‌های مستمر سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فرانسه، پنجمین دور گفت‌وگوهای سیاسی دوجانبه به ریاست سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مونتاین، دبیرکل وزارت اروپا و امور خارجه جمهوری فرانسه صبح روز امروز در تهران برگزار شد.

در این نشست طرفین بر حفظ برجام و لزوم پایبندی تمام طرف‌‌‌‌ها به اجرای کامل آن و همچنین گسترش و تحکیم روابط دو جانبه تاکید کردند.

دو طرف در این دور از گفت‌وگوهای سیاسی ضمن تبادل نظر پیرامون تحولات منطقه‌ای و بین‌‌‌‌المللی، آخرین وضعیت منازعات و بحران‌های موجود را مورد بررسی قرار داده و بر لزوم تسریع در روند حل سیاسی بحران‌ها از جمله جنگ در یمن تاکید کردند.

مبارزه با گروه‌‌‌های تکفیری - تروریستی یکی از دیگر از موضوعات مورد گفت‌وگو بود.

در ادامه مباحث، عراقچی نسبت به استمرار حضور گروهک تروریستی منافقین و فعالیت آنان در خاک فرانسه اعتراض کرده و خواستار ممانعت از اقدامات این گروهک تروریستی در فرانسه شد.

طرف فرانسوی تاکید داشت که فرانسه با هوشیاری کامل بر فعالیت کلیه گروه‌هایی که سابقه فعالیت تروریستی دارند نظارت می‌‌‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز