خبرگزاری کار ایران

بادامچی در گفت‌وگو با ایلنا:

رهبر انقلاب از عملکرد مجلس رضایت دارند/ تاکید رهبری برای تدوین قوانین داخلی در رابطه با FATF

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۷۹۸

نماینده مردم تهران درباره دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب از عملکرد مجلس شورای اسلامی راضی هستند و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را به نمایندگان توصیه کردند.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار مسائل مهمی مطرح شد مانند دامنه کار نمایندگان و این که آنان باید به مسائل مهم کشور توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند لوایح و قوانینی که مجلس شورای اسلامی تصویب می‌کند، باید سمت مردم باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص برخی از کنوانسیون‌هایی که عمق و اهداف آنان مشخص نیست، گفت: ایشان فرمودند که پارلمان ایران معاهدات و کنوانسیون‌هایی را طراحی و مصوب کند و خود را درگیر چارچوب‌هایی که وابستگی‌هایی را به وجود می‌آورد، نکند.

وی ادامه داد: ایشان به طور مثال از FATF و پولشویی سخن گفتند و تاکید کردند که خودمان در داخل باید قوانینی در این خصوص داشته باشیم .

بادامچی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان فرمودند شما فضائل ملت هستید، گفت: رهبری بسیار تاکید داشتند که قوانین باید به نفع مردم باشد و شما باید طرف آنان قرار بگیرد.

وی با اشاره به گزارش رئیس مجلس شورای اسلامی در محضر رهبر انقلاب، گفت: ایشان از عملکرد مجلس بسیار راضی بودند و به نمایندگان توصیه کردند که هوشیار باشید و  پتانسیل و انرژی داخلی را بیشتر مورد توجه قرار دهید تا توجه به عوامل بیرونی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز