خبرگزاری کار ایران

یادداشت فاطمه ذوالقدر؛

نشان دادیم در «گروه مرگ» نیستیم/ تجربه موفق حضور خانوادگی در ورزشگاه پایدار و مستمر باقی بماند

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۸۲۰

نماینده تهران تاکید کرد: امیدواریم تجربه موفق حضور خانوادگی در ورزشگاه که از جمله عوامل مثبت و سلامت در شادی، امیدواری، انسجام و اتحاد و همبستگی ملی ایرانیان است، پایدار و مستمر باقی بماند

 به گزارش ایلنا، فاطمه ذوالقدر در یادداشتی با اشاره به دیدار شب گذشته ایران و اسپانیا نوشت:

تیم ملی فوتبال کشورمان در سایه تلاش و مدیریت و برنامه‌ریزی سرمربی تیزهوش و یوزپلنگان قهرمان بار دیگر در کارزار کازان خوش درخشیدند و فارغ از نتیجه فرایندی را خلق کردند که نشان داد نه تنها در «گروه مرگ» نیستیم، بلکه این گروه برای ما «گروه زندگی» و خودباوری و اعتماد بنفس نه صرفا برای تیم ملی فوتبال بلکه برای همه مردم ایران است.

زیستن و رقابت با برترین‌های جهان در عرصه فوتبال این باور ملی را تقویت کرد که «ما می‌توانیم» و‌ تحقق این توانستن نیازمند اتحاد و همدلی و همراهی مردم و مسئولین است.

مسئولانی که برای شادمانی این مردم تدارک حضور خانواده‌ها را در ورزشگاه آزادی دیدند و خانواده‌ها در یک فضای آرام و شاد، پرشور و هیجان، سالم و ورزشی به دور از هرگونه تنش و بی‌نظمی با دعای خیر و انرژی مضاعف به تشویق و حمایت ملی پوشان نشستند.

اینجانب به عنوان نماینده جامعه زنان ایران اسلامی، به اتفاق همکارانم ، سرکار خانم‌ها سلحشوری و سیاوشی و جناب آقای موسوی نمایندگان مردم شریف و بزرگوار تهران با حضور در ورزشگاه آزادی در کنار خانواده های ورزش دوست ایرانی در کنار هم به تماشای بازی نشستیم و تجربه شاد بودن و امید را با یکدیگر سهیم شدیم. چراکه «شاد بودن، شادزیستن و  شادی درکنار هم حق مسلم ماست» لذا از مردم بزرگوار و همشهریان تهرانی ، وزیر محترم کشور، استاندار محترم تهران، سردار اشتری، سردار رحیمی و سردار اشراق، پرسنل خدوم و بزرگوار نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و مسئولین محترم استادیوم ازادی و مربیان و سرمربی و تیم فنی فوتبال ایران و تمامی بزرگوارانی که برای تحقق این حَقْ ،صمیمانه تلاش نمودند قدردانی می نمایم.

امیدوارم این تجربه موفق حضور خانوادگی در ورزشگاه که از جمله عوامل مثبت و سلامت در   شادی، امیدواری، انسجام و اتحاد و همبستگی ملی ایرانیان است پایدار و مستمر باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز