خبرگزاری کار ایران

سیاوشی در گفت‌وگو با ایلنا:

امیدواریم شاهد تکرار فرصت‌ حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها باشیم/ نیروی انتظامی گزارشی از بی‌نظمی در آزادی نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۸۳۸

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درخصوص تماشای خانوادگی بازی ایران-اسپانیا در استادیوم آزادی گفت: با وجود جمعیت ۳۰ هزار نفری در استادیوم آزادی شاهد بی‌حاشیه‌ترین خروج از وزرشگاه بودیم.

طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره تماشای خانوادگی بازی ایران-اسپانیا در استادیوم آزادی گفت: قرار بر این بود که خانواده‌ها بتوانند این رویداد فرهنگی و ورزشی را در استادیوم از نزدیک ببینند، البته ک  مشکل کوچکی به وجود آمد که بعدا برطرف شد و این امر تحقق یافت.

وی با بیان اینکه برای به ثمر رسیدن این اتفاق مهم تمام هماهنگی لازم انجام و مجوز هم از شورای تامین استان اخذ شد، عنوان کرد: خوشبختانه این رویداد بدون حاشیه برگزار شد و نظم و مقررات به طور کامل رعایت شد. ان‌شاالله این امر فرصتی باشد که در آینده خانواده‌ها  بتوانند برای بازی‌های زنده حضور داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به این سوال که حضور زنان در کنار مردان برای تماشای فوتبال  در استادیوم آزادی بازتاب جهانی داشته؛ به طوری که قریب به اتفاق بازیکنان مطرح دنیا این رویداد را یک اتفاق بزرگ قلمداد کرده‌اند فکر می‌کنید بعد از این اتفاق نگاه جهانی به ایران چگونه باشد،‌ گفت: این رویدادها علاوه بر این‌که برای نظام فرصت هستند، آرامش را به جامعه تزریق و فضای نشاط و شادمانی را به ارمغان می‌آورند.

وی با تاکید بر اینکه نظم و آرامش در رویدادهای اینچنینی با نظر مستقیم و مدیریت شده نیروهای انتظامی و امنیتی صورت می‌گیرد، گفت: این اتفاقات برای ما یک فرصت است ما باید از آن‌ها استفاده کنیم و به استقبال‌شان برویم.

سیاوشی تاکید کرد: این قبیل رویدادها غرور ملی مردم را تامین و همبستگی‌شان را نشان می‌دهد. در واقع خانواده‌ها در کنار هم به شادی دست پیدا می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به وجود نظم کامل در استادیوم هنگام تماشای بازی فوتبال، عنوان کرد: طبق گزارش‌ها گفته می‌شود شب گذشته خروج خانواده‌ها از استادیوم آزادی با وجود جمعیت ۳۰ هزار نفری بی‌حاشیه‌ترین خروج طی این سال‌ها بوده است،‌ چرا ؟ چون آقایان رعایت مادران، خواهران، همسران و فرزندان‌شان را کردند و در کمال آرامش خارج شدند .

این نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شب گذشته نمایندگان رسانه‌های خارجی دیدند که آرامش در استادیوم آزادی وجود داشت ان‌شاالله این اطمینان خاطر هم بین مدیران ایجاد شود. حتما از این فرصت‌ها استفاده خواهیم داشت. 

سیاوشی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه جو داخل ورزشگاه چگونه دیدید، گفت: به هیچ عنوان مشکلی به وجود نیامد،‌ نمایندگانی که در استادیوم حضور داشتیم چند دقیقه دیرتر از افراد حاضر محل را ترک کردیم تا شرایط را بررسی کنیم،‌ خوشبختانه تاکنون هم نیروی انتظامی هیچ گزارشی درباره مشکلی نداده است .

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی مایه افتخار ما هستند آن‌ها مقابل  غول‌های بزرگ فوتبال بازی بسیار خوب و ارزشمندی را به نمایش گذاشتند که برای مردم شادی به همراه داشت امیدوارم دوباره شاهد این گونه فضاها  باشیم و این فرصت‌ها تکرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز