خبرگزاری کار ایران

همکاری سپاه با وزارت نیرو در ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب و برق

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۰۱۵

در نشست مسئول روابط عمومی کل سپاه با مدیران روابط عمومی وزارت نیرو در خصوص مشارکت این دو مجموعه به‌منظور فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و برق در کشور توافق شد.

به گزارش ایلنا، در نشست مشترکی که در آستانه هفته‌ صرفه‌‌‌‌‌جویی در مصرف آب و برق و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، صدیقه ببران، مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، داود طارمی، مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو برگزار شد، مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو به ارایه گزارشی از وضعیت آب و برق و میزان مصرف در کشور پرداخت و بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای تأثیرگذار به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از ظرفیت گسترده‌ای برخوردار است، در جهت فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب و برق با هدف ارتقای مشارکت مردمی تاکید کرد.

سردار شریف در این نشست ضمن استقبال از پیشنهاد وزارت نیرو به‌منظور بهره‌مندی از توان این نهاد انقلابی برای فرهنگ‌سازی مصرف آب و برق در کشور، گفت: با توجه به وضعیت کنونی بخش آب و برق، تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت پیشبرد فرایند مدیریت مصرف مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به توانمندی‌های سپاه پاسداران در حوزه فرهنگی بر اهمیت مشارکت فی‌مابین در بخش مدیریت مصرف آب و برق تأکید کرد و اظهار داشت: این مهم بایستی در استان‌هایی که درگیر تنش آبی بوده و با مشکلات بیشتری در حوزه برق مواجه هستند به‌شکل ویژه‌ای دنبال شود.

سردار شریف بر لزوم تعامل هرچه بیشتر سپاه و وزارت نیرو تأکید و تصریح کرد: در شرایطی که بیگانگان جنگ روانی را بر کشور تحمیل کرده‌اند مشارکت بیش از پیش ارگان‌ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این مجموعه با استفاده از رسانه‌های خود و فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی جهت فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و برق حداکثر تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت.

داود طارمی، مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو هم در این نشست از امضای تفاهم‌نامه بین مرکز مقاومت بسیج و دفتر روابط عمومی وزارت نیرو خبر داد و ابراز داشت: این تفاهم‌نامه با توجه به وضعیت حال و آینده شرایط اقلیمی کشور از حیث منابع آبی و نیز محدودیت‌های تأمین و انتقال آب و برق، به‌منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب و مؤثر جهت انجام اقدامات و تمهیدات لازم در راستای ارائه مستمر و پایدار خدمات صنعت به مردم و همچنین توسعه همه‌جانبه ترویج و اشاعه فرهنگ مصرف آب و برق به‌عنوان یک اراده و خواست ملی و تعمیم آن به کلیه آحاد جامعه منعقد شده است.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، همکاری نظام‌یافته در راستای جلب مشارکت و به‌کارگیری ظرفیت گسترده بسیج اقشار کشور و نیز سایر نهادهای مردمی در تحقق اهداف تعیین‌شده بین طرفین برقرار می‌شود که از جمله اهداف و زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه، تعامل و همکاری مؤثر در آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اقشار بسیج کشور در زمینه مبانی و موضوعات مربوط به وضعیت کمی و کیفی آب و برق و شیوه‌ها و روش‌های اعمال مدیریت مصرف بهینه و مدیریت تقاضا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز