خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور مطرح کرد:

آمادگی دولت برای ارائه تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۰۶۳

وزیر کشور از آمادگی دولت برای ارائه تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان خبر داد و تاکید کرد: دولت تسهیلات لازم را به طرح‌های اشتغالزایی روستایی پرداخت می‌کند و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، پس از بازدید از گذرگاه مرزی، ریلی و بازارچه اینچه برون در نشست مشترک با مسئولان و معتمدین این منطقه گفت: این منطقه و استان گلستان با توجه به ترکیب جمعیتی که دارد جزء مناطق آرام و منسجم است و همواره مردم این منطقه همراه دولت و نظام بوده و هستند.

وی با بیان اینکه دولت لایحه تاسیس منطقه آزاد در استان گلستان را به مجلس ارائه کرده و مجلس باید زودتر آن را تصویب کند، اظهار داشت: کشاورزان و مسئولان توجه داشته باشند که در حوزه کشاورزی باید از روش‌‌‌‌های نوین آبیاری در این مناطق استفاده شود تا بتوان با کمترین مصرف آب بالاترین بهره‌‌‌وری را داشته باشیم.

وزیر کشور اضافه کرد: اجرای طرح‌‌‌های عمرانی و اقتصادی باید به بخش خصوص واگذار شود و هر کدام از طرح‌‌‌هایی که قابل واگذاری است را به بخش اقتصادی واگذار کنید. دولت باید خود را به نفع بخش خصوصی و مردم کنار بکشد و قوه مجریه در این زمینه مصمم بوده و هست. مدیران باید با سخاوت با بخش خصوصی رفتار و برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز