خبرگزاری کار ایران

امیر شاه‌صفی:

قبرستان انگلیسی‌ها در بوشهر درس عبرتی برای دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۴۰۴

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ماجرای قبرستان انگلیسی‌ها در بوشهر درس عبرتی برای متخاصمین است که اگر تعرضی به ایران اسلامی داشته باشند جایگاهشان همان قبرستان است.

به گزارش ایلنا، امیر حسن شاه‌صفی در آیین تکریم ومعارفه فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با اشاره به سابقه درخشان استان بوشهر در مبارزه علیه دشمنان کشور بیان داشت: استان بوشهر تاریخ ۲۰۰ ساله در عرصه دفاع مقدس دارد و در جنگ تحمیلی هم نقش مهمی در دفاع از کشور ایفا کرد.

وی گفت: قبرستان انگلیسی‌ها در بوشهر درس عبرتی برای متخاصمین است که اگر تعرضی به این استان و ایران اسلامی داشته باشد جایگاهشان همان قبرستان است.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به اینکه نخستین شهید دفاع مقدس استان بوشهر شهید آسترتین از پایگاه هوایی بوشهر بوده است، گفت: پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر ۸۶ شهید تقدیم کرده و در نخستین روز حمله صدام به کشور، دسته دوم چهارتایی که اهدافی را در عراق منهدم کردند از بوشهر بود.

امیر شاه صفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آداب و اخلاق در امور مختلف خاطرنشان کرد: برخی بین اخلاق و آداب تفاوت قائل نمی شوند در حالی که اخلاق، اعمالی ناخودآگاه است که انجام می‌دهیم، آداب متغیر است، ولی اخلاق را نمی‌توان تغییر داد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: فرمانده جدید پایگاه هوایی بوشهر، کلاس های اخلاق را تشکیل و گسترش دهد و اخلاق مداری نه به عنوان یک شعار در جامعه ترویج و نهادینه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز