خبرگزاری کار ایران

نامه رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به رهبر انقلاب

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۴۴۶

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی نامه‌ای بیانات روح بخش رهبر معظم انقلاب درخصوص مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را دمیدن جان و نیرویی دوباره در کالبد این مرکز دانست.

به گزارش ایلنا، پس از دیدار روز چهارشنبه (۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۷) رییس، نمایندگان و کارکنان مجلس، مرکز پژوهش‌ها و قوه مقننه با رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات مشفقانه و داهیانه معظم‌له و همچنین بذل عنایت ایشان نسبت به مرکز پژوهش‌های مجلس، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی نامه‌ای بیانات روح‌بخش رهبر معظم انقلاب درخصوص مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را دمیدن جان و نیرویی دوباره در کالبد این مرکز دانست.

متن کامل نامه کاظم جلالی محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است؛

محضر مبارک حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم و رحمه‌الله

احتراما به استحضار می‌رساند که بیانات روح‌بخش حضرتعالی درخصوص مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و بذل عنایت به فرزندان خویش در دیدار اخیر نمایندگان ملت و کارکنان مجلس، جان و نیرویی دوباره در کالبد این مرکز دمید و ما اعتماد حضرتعالی را بزرگترین سرمایه خویش می‌دانیم و در سایه این اعتماد و نگاه نافذ و امیدوار کننده با انگیزه‌ای قوی‌تر و با روحیه‌ای جهادی و انقلابی در مسیر تحقق ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی به خصوص در مجلس شورای اسلامی تلاشی دوچندان را بکار خواهیم گرفت و به نیکی واقفیم که آن سخنان ارزشمند و نگاه مثبت حضرت مستطاب عالی به مرکز پژوهش‌ها، مسئولیت ما را بیشتر از گذشته نمود تا به ارتقای کیفی اقداماتمان بیش از پیش توجه نماییم و گام‌هایمان را با صلابت بیشتر برداریم.

در پایان بر خود واجب می‌دانم تا مراتب سپاسگزاری و قدرشناسی مدیران، پژوهشگران و همه کارکنان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را به محضر مبارکتان اعلام نمایم. دوام توفیقات و طول عمر با عزت حضرتعالی آرزوی ماست.

کاظم جلالی

شایان ذکر است رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ با نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی (به نقل از Khamenei.ir ) فرمودند: «در تنظیم و تصویب قانون، جنبه‌های کارشناسی بشدّت باید رعایت بشود. خوشبختانه مرکز پژوهشهای مجلس، مرکز خوبی است؛ گزارشهایی که بنده از این مرکز پژوهشها دارم، خبرهای خوبی را از آنجا به ما منتقل می‌کنند؛ امکان کارشناسی خوبی در آنجا متراکم و متمرکز است؛ حدّاکثر استفاده را از آن باید کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز