خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار خانزادی خبر داد؛

رونمایی از دو ناوشکن «سهند» و «دنا» نداجا در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۵۷۳

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ساخت ناوشکن «سهند» با انجام تست های دریایی رو به پایان بوده و تا پایان آذرماه سال جاری به همراه ناو «دنا» عملیاتی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش از جدیدترین ناوشکن  ساخته شده برای نداجا به نام ناوشکن «دنا» خبر داد.

وی در همین زمینه تصریح کرد: این ناوشکن که توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته شده، بزودی به ناوگان دریایی ارتش در آب‌های جنوب کشور ملحق خواهد شد.

به گفته امیر دریادار خانزادی دنا جدیدترین شناور ساخته شده از کلاس موج است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ساخت ناوشکن «سهند» نیز توضیح داد که کار ساخت این ناوشکن با انجام تست های دریایی رو به پایان بوده و تا پایان آذرماه سال جاری به همراه ناو «دنا» عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: زیردریایی «فاتح» نیز که اولین زیردریایی کلاس متوسط ساخت جمهوری اسلامی ایران است بزودی رونمایی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان تاکید کرد: تمامی این اقدامات علی‌رغم تحریم‌های همه جانبه و در لبیک به فرمان رهبری مبنی بر شتاب مضاعف در تقویت توانمندی های دفاعی، به دست متخصصان داخلی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز