خبرگزاری کار ایران

موافقت با طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی؛

نقوی حسینی: زمین‌خواران با تهیه یک قولنامه سند می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۶۵۴

یک نماینده مجلس تاکید کرد: ملاکان و زمین‌خواران که کوه‌ها و حاشیه رودها و دشت‌ها و روستاها را بهتر از ما می‌شناسند یک قولنامه تهیه کرده و حدود تصرفات خود را مشخص می‌کنند و به کمک آن سند می‌گیرند در نتیجه کمیسیون باید مانع این کار شود.

به گزارش ایلنا، سید حسن نقوی حسینی در موافقت با طرح یک‌فوریتی اصلاح ماده (۱) قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی با اشاره به دیدار نمایندگان خانه ملت با رهبر انقلاب گفت: رهبری تاکید کردند که قوانین مجلس باید در جهت رفع مشکلات مردم بویژه قشر مستضعف جامعه باشد و قانون نباید به گونه‌ای باشد که بتواند دست آویز صاحبان زر و زور قرار بگیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم افزود: گاهی ما قوانینی را تصویب می‌کنیم که محرومان جامعه نمی‌توانند استفاده کنند و دیگران که به کار آشنایی دارند از آن بهره‌برداری می‌کنند.

وی تاکید کرد: در شهرها و روستاها زمین‌هایی وجود دارد که می‌توان از آن سواستفاده کرد. آنچه که ما تصویب می‌کنیم یکی از آثارش این است که آن ملاکان و زمین‌خواران که کوه‌ها و حاشیه‌ها و دشت‌ها و روستاها را بهتر از ما می‌شناسند یک قولنامه تهیه کرده و حدود تصرفات خود را مشخص می‌کنند و به کمک آن سند می‌گیرند در نتیجه کمیسیون باید مانع از این کار شود تا مشکل این پنج هزار پرونده هم حل شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز