خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری به ریاست جدید سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۳۴

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ادیانی به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام وسید علیرضا ادیانی به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که  با حکم مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) صورت گرفت را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا ادیانی

با سلام و تحیات؛

حُسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد،شایستگی و قابلیت های فکری و عملی آن برادر عزیز است را تبریک عرص می نمایم.

بی شک تجارب ارزنده سال ها تلاش و همت در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه ارزشمند و رهگشایی برای تحقق انتظارات معظم له در ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان خدوم ناجا و خانواده های معظم آنان و نظارت بر پیاده سازی موازین شرعی در صحنه اجرای مأموریت‌های خطیر این نیرو و تعامل حکیمانه و اثربخش آن با جامعه و مردم خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن روحانی ارجمند در این مسئولیت مهم را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

 رییس ستاد کل نیروهای مسلح 

 سرلشکر پاسدار محمد باقری

گفتنی است؛ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی بیست و هفتم خرداد سال جاری با حکم فرماندهی معظم کل قوا  به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد و آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی ، سیاسی ناجا روزشنبه (2 تیر ماه) با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز