خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نظارت بر دادسراهای دادستانی کل کشور اعلام کرد؛

انجام بازرسی دوره‌ای از ۵ استان کشور در سال گذشته/ نظارت الکترونیک بر عملکرد کمی دادسراها

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۴۱۵

مدیرکل نظارت بر دادسراهای دادستانی کل کشور رسیدگی به صدها مورد شکایات واصله توسط مردم از دادسراهای مختلف سراسر کشور و درخواست گزارش، مطالبه پرونده را از اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، گنجی مدیرکل نظارت بر دادسراهای دادستانی کل کشور همزمان با هفته قوه قضاییه در تشریح اقدامات این اداره کل، به انجام بازرسی دوره‌ای از ۵ استان کشور در سال گذشته و یک استان در سال جاری اشاره کرد و گفت:  از ۵  ناحیه دادسراهای عمومی و انقلاب تهران در سال گذشته و سه ماهه ابتدای سال جاری بازدید به عمل آمده است.

وی از تشکیل جلسات مستمر با دادستانهای منتخب استان‌ها در خصوص اشکالات موجود در عملکرد ضابطین و واحدهای اجرای احکام و ارائه راهکارهای مناسب، خبر داد و افزود: علاوه بر این جلسات مستمر با مسئولین سازمان زندانها جهت بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب و با مسئولین معاونت منابع انسانی و آموزشی قوه قضاییه جهت آغاز آموزش قضایی برگزار شده است.

مدیرکل نظارت بر دادسراهای دادستانی کل کشور رسیدگی به صدها مورد شکایات واصله توسط مردم از دادسراهای مختلف سراسر کشور و درخواست گزارش، مطالبه پرونده را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

نظارت الکترونیک بر عملکرد کمّی دادسراها و بررسی وضعیت پرونده‌ها از جهت ثبت متمرکز، ‌ثبت ارجاع و مراجعه به دادسراهای نواحی تهران و برخی شهرستانها جهت تهیه گزارش از پرونده‌هایی که توسط دادستان  کل کشورمدنظر قرار گرفته بود، نیز از جمله اقداماتی است که این مقام قضایی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز