خبرگزاری کار ایران

صفاری نطنزی در گفت‌وگو با ایلنا:

تضعیف وزیر امور خارجه بازی کردن در زمین دشمن است/ طرح استیضاح ظریف حامیان چندانی در مجلس ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۴۱۸

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح ظریف حامیان چندانی در مجلس ندارد و در صحن پارلمان هم رای نمی‌آورد، تاکید کرد: مجلس هوشیارتر و داناتر از آن است که به حرکت‌های ایضایی تن بدهد و بخواهد وارد عرصه‌ای شود که دستاوردی برای نظام ندارد.

مرتضی صفاری نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به تلاش منتقدان محمدجواد ظریف به استیضاح وی به بهانه اظهارات اخیر وی درباره پولشویی گفت: در شرایطی و وضعیتی نیستیم که مباحث داخلی و اختلافات جناحی را به صحن مجلس و عرصه کلان کشور بیاوریم و نباید بجای مباحث اصلی، به مسائل اختلافی بپردازیم. 

تضعیف وزیر امور خارجه در راستای منافع و مصالح کشور و نظام نیست

وی با بیان اینکه ایران دشمنان قسم‌خورده‌ای دارد که رو بازی می‌کنند و به صورت علنی می‌گویند قصد براندازی، فشار و لطمه زدن به جمهوری اسلامی را دارند، اطهار داشت: در چنین شرایطی، نباید عنصر اصلی و شاه‌مهره روابط خارجی را هدف گرفت و به تضعیف و فشار علیه وی پرداخت. مسئله‌ای که ما هم‌اکنون در کشور نیاز داریم، وحدت و همدلی است. در سیاست خارجی هم ما نیازمند صدای واحدی هستیم که به صورت واحد و یکسان، سخنان‌مان را در برابر دیگران بگوییم. 

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح استیضاح و تضعیف وزیر امور خارجه در شرایط کنونی، در راستای منافع ملی و مصالح کشور و نظام نیست و از سوی هر جناح و گروهی این مسئله دنبال شود، بازی کردن در زمین دشمن است. 

طرح استیضاح ظریف حامیان چندانی در مجلس ندارد

صفاری نطنزی با اشاره به رویکرد مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: اکثریت اعضای کمیسیون ملی موافق وزیر امور خارجه هستند. آنها زمان‌شناس بوده و هوشیارانه وارد عرصه‌ای که خلاف منافع ملی و مصالح نظام است، نمی‌شوند. 

وی با تاکید بر اینکه طرح استیضاح ظریف حامیان چندانی در مجلس ندارد و در صحن پارلمان هم رای نمی‌آورد، خاطرنشان کرد: مجلس هوشیارتر و داناتر از آن است که به حرکت‌های ایضایی تن بدهد و بخواهد وارد عرصه‌ای شود که دستاوردی برای نظام ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز