خبرگزاری کار ایران

در بانکوک انجام شد؛

دیدار هیأت پارلمانی ایران و روسیه در حاشیه اجلاس کمیته فرهنگی و اجتماعی مجمع بین‌المجالس آسیایی

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۲۳۵

در حاشیه اجلاس کمیته فرهنگی و اجتماعی مجمع بین‌المجالس آسیایی (APA) در بانکوک هیأت پارلمانی ایران با هیأت پارلمانی روسی ملاقات کرد.

به گزارش ایلنا، سیده فاطمه ذوالقدر، رئیس مجمع بین‌‌المجالس آسیایی در این ملاقات، بر ضرورت تقویت و تحکیم هرچه بیشتر روابط سیاسی و اقتصادی میان دو کشور تأکید کرد و طرف روسی ضمن اعلام آمادگی برای ارائه هرگونه کمک به ایران در شرایط تحریمی تحمیلی و با محکومیت حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان اعلام کرد مبارزه با تروریسم و داعش از مواضع مشترک ایران و روسیه و تضمین کننده امنیت و آرامش در منطقه است که آمادگی لازم برای همکاری جهت مبارزه با تروریسم را داراست.

هیأت پارلمانی روسیه همچنین اعلام کرد با توجه به سابقه و قدمت و تاریخچه روابط میان دو کشور و با استمرار آن و همکاری خوب نباید به کشورهایی همانند آمریکا که درصدد هستند در روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور شکاف ایجاد کنند این اجازه را داد.

هاجر چنارانی نیز شکل‌‌گیری ملاقات‌‌های سه و چهارجانبه میان ایران و روسیه و کشورهای مشترک‌‌المنافع همانند ترکیه را به طور متداوم و پیش و پس از برگزاری این اجلاس‌‌ها برای دستیابی هرچه قوی‌‌تر به مواضع و اهداف مشترک لازم دانست.

در این دیدار محسن کوهکن نیز بر افزایش مبادلات تجاری و چاره‌‌اندیشی جهت حل شدن مسائل بانکی میان دو کشور تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز