خبرگزاری کار ایران

عباسی در اخطاری مطرح کرد؛

افزایش قیمت بنزین نباید به سایر کالاها و خدمات تسری پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۲۵۶

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:افزایش قیمت بنزین نباید به سایر کالاها و خدمات تسری پیدا کند اما امروز شاهد بروز این مشکل هستیم که ناشی از نبود کنترل و نظارت بر بازار است.

به گزارش ایلنا، اسدالله عباسی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در اخطاری با استناد به بندهای ۸، ۹ و ۱۲ اصل سوم قانون اساسی، گفت: روز یکشنبه بعد از استماع فرمایشات مقام معظم رهبری همه نمایندگان متفق القول تصمیم گرفتند که درجهت تحقق بیانات رهبری تلاش کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواردی که باید در طی افزایش قیمت بنزین مورد توجه قرار می گرفت، تصریح کرد: ما به این موضوع تاکید کرده بودیم که افزایش قیمت بنزین نباید به سایر کالاها و خدمات تسری پیدا کند اما امروز شاهد بروز این مشکل هستیم که ناشی از نبود کنترل و نظارت بر بازار است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به هیات رئیسه تاکید کرد: هم اکنون باید دستوری که به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برای رفع ایراد در شیوه نامطلوب و شتاب زده این طرح داده شده است به سرعت در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز