خبرگزاری کار ایران

درخواست دبیرکل گردان‌های حزب الله از مردم عراق:

افراد با غیرت آماده جانفشانی باشند/ به حضور آمریکا در عراق پایان می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۷۷

ابوالاء ولائی گفت: مجاهدان گردان حزب الله از تمامی افراد باغیرت عراقی می‌خواهد که مصالح ملی را به مصالح شخصی ترجیح داده و آماده جانفشانی باشند زیرا پیروزی نزدیک است و به زودی آن را به دست خواهیم آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حاج  ابو الاء ولائی دبیر کل گردان‌های حزب الله در واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی و جمعی از فرماندهان حشد الشعبی گفت: مسیری که امروز مجاهدان و دلاوران عراقی از تمامی قشرها طی می‌کنند همان مسیری است که امام حسین پیموده که انتهای آن یا پیروزی و یا شهادت است.

وی ادامه داد: امروز دو شهید بزرگ، قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پس از پیروزی‌های متعددی که در مقابل شیطان بزرگ و مزدورانش به دست آوردند به شهادت رسیدند و به سمت جایگاه ابدی خود در بهشت رفتند. این دو شهید بزرگوار به ما درس زندگی و شجاعت دادند و در زمانی که کشور در اشغال خارجی‌ها بود زیر بمباران جانفشانی کردند و باعث شدند که امروز مردم عراق کرامت و شخصیت خود را دوباره به دست آورند و کشور از حضور اشغالگران پاک شود.

وی افزود: مجاهدان گردان حزب الله از تمامی افراد باغیرت عراقی می‌خواهند که مصالح ملی را به مصالح شخصی در اولویت قرار دهند و آماده جانفشانی باشند زیرا پیروزی نزدیک است و به زودی آن را به دست خواهیم آورد.

دبیر کل گردان‌های حزب الله گفت: نتیجه به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی برای آمریکا، پایان حضور آنان در عراق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز