خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد مستضعفان:

اگر مشکلی هست با انتخاب خوبان آن را برطرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۲۷

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه تنها با حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات است که کشور روند بهتری می‌گیرد اظهار کرد: اشکالاتی که هم اکنون وجود دارد مربوط به مسئولان است و باید با انتخاب مسئولان بهتر این مشکلات برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ پرویز فتاح در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب حضور مردم است، اظهار کرد: انقلاب مردمی است و حضور آ‌نها در مراسمی چون ۲۲ بهمن گواه این حقیقت است.

وی ادامه داد:‌ باید از مردم بپرسید که چرا در این هوای سرد برای حمایت از انقلاب خود به میدان آمده‌اند.

فتاح با تاکید بر اینکه اگر اشکالی هست به مسئولان برمی‌گردد، افزود: برای حل مشکلات راهکار این است که مردم با وجود همه ناملایمتی‌‌ها و فراز و نشیب‌ها انقلاب را رها نکنند و سرد نشوند و بدانند که همه مسئولان باید خادم آنها باشند.

وی اضافه کرد: اگر اشکالی است باید در صحنه راهپیمایی و انتخابات آن را با انتخاب خوبان مرتفع کنند.

فتاح با بیان اینکه تنها با حضور مردم در این گونه مراسم و انتخابات است که کشور روند بهتری می‌گیرد اظهار کرد: اشکالاتی که هم اکنون وجود دارد مربوط به مسئولان است و باید با انتخاب مسئولان بهتر این مشکلات برطرف شود.

فتاح در پایان گفت: ایرادی به مردم وارد نیست و نمره این مردم همیشه صد بوده و هست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز