خبرگزاری کار ایران

اقدامات سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی برای مقابله با بیماری کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۵۸۳

همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی، اقدامات پیشگیرانه خود را برای پیشگیری از ابتلای کارکنان و سربازان وظیفه آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، رضا صمیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی در ارتباط با اقدامات پیشگیرانه این سازمان گفت: در اولین روزهای شیوع، برنامه آگاه‌سازی کارکنان و سربازان وظیفه با دعوت از یک پزشک متخصص انجام و راهکارهای فردی و اجتماعی پیشگیری از ابتلا و نحوه انتقال ویروس کرونا تبیین شد.

وی افزود: همزمان به دژبانی سازمان تاکید شد تا همه مراجعان را ضدعفونی کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک از ورود آنها به سازمان جلوگیری نماید.

صمیمی تصریح کرد: تجهیز سالن‌ها و اتاق‌ها به تجهیزات ضدعفونی کننده، سمپاشی و گندزدایی روزانه سالن‌ها، اتاق‌ها و تجهیزات مورد استفاده، حضور شیفتی کارکنان برای پیشگیری از تجمع، رعایت دقیق بخشنامه سازمان در امور قضایی شعب دادسرا و دادگاه برای اداره کردن جلسات دادرسی، اعطای مرخصی به زندانیان و هماهنگی با بیمارستان شهید عارفیان سپاه برای تست تب کارکنان و سربازان و مراجعان سازمان از مهمترین اقدامات سازمان آذربایجان غربی بود.

به گفته این مقام قضایی، به‌حداقل رساندن سربازان وظیفه، سمپاشی و ضدعفونی مرتب آسایشگاه سربازان، سالن غذاخوری و آبدارخانه و استفاده از دستکش و ماسک توسط همه کارکنان و سربازان اقدامات دیگر سازمان آذربایجان غربی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز