خبرگزاری کار ایران

دهقان به ایلنا خبر داد؛

فریبا عادل‌خواه به ٦ سال حبس محکوم شده است/ حکم دادگاه، بدوی است/ در مهلت قانونی اعتراض می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۲۶۸

وکیل مدافع فریبا عادل‌خواه گفت: فریبا عادل‌خواه به ٦ سال حبس محکوم شده است. وی به اتهام اجتماع و تبانی ضد امنیت داخلی کشور ۵ سال و به اتهام تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ۱ سال حبس در نظر گرفته شده است.

سعید دهقان،‌ وکیل مدافع فریبا عادل‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود، اظهار کرد: خانم عادل‌خواه به ٦ سال حبس محکوم شده است که این حکم، بعد از اعتراض در دادگاه تجدیدنظر و فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور، در صورت عدم توجه به اعتراضات و دفاعیات و تایید دوباره، قطعی محسوب می‌شود که در آن صورت، طبق ماده ١٣٤ قانون مجازات اسلامی، فقط ٥ سال زندان قابل اجراست.

دهقان تشریح کرد: برای موکلم به اتهام اجتماع و تبانی ضد امنیت داخلی کشور ۵ سال و به اتهام تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ۱ سال حبس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از آنجا که با رأی شعبه ١٥ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، موکلم فریبا عادل‌خواه به ٦ سال زندان محکوم شده، فعلاً حکم دادگاه بدوی است.

وکیل مدافع عادل‌خواه تأکید کرد: در مهلت قانونی برای رسیدگی مجدد در دادگاه تجدیدنظر استان تهران، به اتفاق همکارانم در این پرونده اعتراض خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز