خبرگزاری کار ایران

آیت الله علوی بروجردی خطاب به شهردار تهران:

هیچ شهرداری مانند شما موفق نبود

کد خبر : ۶۳۸۲۳

شما از سرمایه های انقلاب و حجتی برای شخصیت های اجرایی کشور هستید / الگو برداری از تهران توسط شهرداری های سراسر کشور کاملا محسوس است/شما کارهای شاقّی که اصلا ممکن نبود را عملی کردید و زندگی نه در شمال تهران که در جنوب تهران هم جاری شد.

محمد باقر قالیباف در جریان سفر به شهر مقدس قم، با حضور در آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی، استاد برجسته حوزه علمیه قم با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله علوی بروجردی در این دیدار خطاب به شهردار تهران، گفت: شما از سرمایه های بزرگ انقلاب و یک حجتی برای شخصیت های اجرایی کشور هستید؛ حدیثی از حضرت امام حسن عسگری (ع) داریم که می فرمایند ما حجت خدا بر مردم هستیم و فاطمه (س) بر ما ائمه حجت است.شما هم باتوجه به خدماتی که داشته اید حجتی برای مدیران اجرایی هستید.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات و فعالیت های شهرداری تهران، یادآور شد: در گذشته برخی می گفتند باید پایتخت منتقل شود؛ مشکلات بسیار است اما شما کارهای شاقّی که اصلا ممکن نبود را عملی کردید و زندگی نه در شمال تهران که در جنوب تهران هم جاری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: شما الگویی برای همه شهر ها شدید به شکلی که الگو برداری از تهران توسط شهرداری های سراسر کشور کاملا محسوس است. این در شرایطی است که ما می دانیم شما چه شرایطی دارید و چه مشکلات بودجه ای و مالی بر سر راه شما قرار داشته است؛ ولی بحمدالله شما توفیق بسیار بزرگی داشتید.

آیت الله علوی بروجردی خاطر نشان ساخت: ما به اقتضای سنمان، شهرداران بسیاری را در قبل و بعد از انقلاب دیدیم، اما هیچ کس نتوانست مثل شما موفق باشد؛ همیشه دعایتان می کنیم و امیدواریم از این ظرفیت در سرتاسر ممکلت استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز