خبرگزاری کار ایران

آیت الله شهرستانی در دیدار با قالیباف:

امیدوارم مساله آلودگی هوا را در سمت های بالاتر حل کنید

کد خبر : ۶۳۸۲۴

شما توانایی حل آلودگی هوا را دارید، به عنوان یک توصیه به شما عرض می کنم برای این موضوع نذرکنید تا انشالله در سمت های بالاتر، در طی یک دوره سه – چهار ساله مسئله آلودگی هوا را که باعث آسیب های بسیاری برای شهروندان است، حل کنید.

 شهردار تهران در جریان دیدار با مراجع عظام تقلید در شهر قم با آیت الله العظمی موسوی اردبیلی دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در دیدار با شهردار تهران، تصریح کردند: اخبار و گزارش هایی که از تهران می شنویم بسیار خوشوقت کننده است و الحمدلله معلوم است که برای این کارها فکر شده و با برنامه ریزی انجام می شود، از این جهت به شما تبریک می گویم.

این مرجع تقلید عالم تشییع در ادامه خطاب به شهردار تهران، تاکیدکردند: کارهای شما نشان از این دارد که مردم از اقدامات شما راضی هستند؛ رضایت خلق خدا نیز رضایت خدا را به همراه دارد.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در پایان افزودند: امیدوارم خداوند شما را عاقبت به خیر کند و همیشه در کارها موفق باشید.

ایت الله شهرستانی:توان مدیریت الودگی هوا را دارید

ایت الله شهرستانی سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی حسینی سیستانی در ایران در دیدار با محمد باقر قالیباف، گفت: شما از جمله مدیرا موفق هستید و خداوند توفیقات بسیاری به شما داده است و توانسته اید اقدامات بزرگ و مهمی را در پایتخت جمهوری اسلامی انجام دهید. افرادی که حتی یک بار تهران را دیده باشند، روند تغییرات و به روز شدن تهران را درک می کنند.

وی با اشاره به موضوع آلودگی هوای پایتخت، خطاب به شهردار تهران گفت: شما توانایی حل این موضوع را دارید، به عنوان یک توصیه به شما عرض می کنم برای این موضوع نذرکنید تا انشالله در سمت های بالاتر، در طی یک دوره سه – چهار ساله مسئله آلودگی هوا را که باعث آسیب های بسیاری برای شهروندان است، حل کنید. انشالله خدا حتما این نذر شما را برآورده خواهد کرد.

آیت الله سعیدی در دیدار با شهردار تهران: قالیباف در هر عرصه ای وارد شدند، با کفایت عمل کردند 

شهردار تهران در ادامه دیدارهای خود با مراجع عظام تقلید و علما در شهر مقدس قم، با آیت الله سید محمد سعیدی، امام جمعه موقت قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله سعیدی در در این دیدار با اشاره به گزارش ارایه شده از سوی شهردار تهران، خطاب به محمد باقر قالیباف گفت: از گزارش ارایه شده و خبرهای موفقیت های شما در تهران خوشحال شدم و امیدوارم که در همه عرصه ها موفق باشید.

وی خاطر نشان ساخت: ما آقای قالیباف را از زمان جنگ و دفاع مقدس می شناسیم؛ ایشان انسانی با کفایت، با درایت، دلسوز، غیرتی و با برنامه ای است که در هر عرصه ای وارد شدند، با کفایت عمل کردند،کارهای خوبی انجام دادند و به لطف خدا موفق بودند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) در ادامه یادآور شد: خداوند دو نوع هدایت برای بندگانش دارد، هدایت ابتدایی و هدایت پاداشی؛ خداوند هدایت ابتدایی را نصیب همه کرده و می کند اما هدایت پاداشی یک فیض است که به اهلش داده می شود. در سوره مبارکه عنکبوت امده است کسی که در راه خدا جهاد کند ما او را هدایت می کنیم کسیکه جهاد می کند هدایت اولیه شده است و خداوند هدایت پاداشی و جزایی به او می دهد و هر کسی در این مسیر قدم بردارد، خدا چنین پاداشی را نصیب او خواهد کرد.

امام جمعه موقت قم در ادامه ابراز امیداوری کرد در سال جاری که به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری شده است بتوانیم در بعد سیاسی به انتخاب اصلح برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز